  • 21. Data: 2009-10-09 11:08:50
    Temat: Re: Ceny Nikonów
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 9 Paź, 12:58, "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> wrote:

    > No i właśnie to jest zastanawiające, różnica między obydwoma modelami była
    > na poziomie 1000 zeta, teraz 300-350, czyżby zatem Nikon szykował następcę
    > D90?...
    >
    > elm

    Nastepca juz byl Nikon D100
    StaM

  • 22. Data: 2009-10-09 12:18:02
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 9 Oct 2009 10:23:48 +0200, Tom napisał(a):

    > Nie wiem, musiałbym się z tym przespać :) Myślalem o nowym sprzecie, bo to
    > bedzie zakup na długie lata. Ale dzieki za info.

    i tak zapomnial podac najwazniejszego :)

    --
    marcin

  • 23. Data: 2009-10-09 12:34:20
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 8 Oct 2009 17:11:37 +0200, 085 napisał(a):

    > a nie chcesz d90 na gwarancji z przebiegiem niespelna 1500 zdjec ? :]

    Ja chcę. I bez kozery powiem tysiąc! :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 24. Data: 2009-10-09 13:16:17
    Od: Marx <M...@n...com>

    Vituniu pisze:

    > To znaczy, ze pytajacy wychowal sie w Krakowie lub okolicach.

    > A to znaczy, ze pytajacy wychowal sie w oborze lub okolicach...

    i pewnie masz Golfa w dieslu...
    Marx

  • 25. Data: 2009-10-09 13:28:39
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 9 Paź, 15:16, Marx

    > i pewnie masz Golfa w dieslu...
    > Marx

    Co jes "nie tak" z tym Golfem D. i B.M.W ?
    Czyzby "jelenie na rykowisku" w modzie samochodowej w Polsce?
    StaM

  • 26. Data: 2009-10-09 14:38:34
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    > a nie chcesz d90 na gwarancji z przebiegiem niespelna 1500 zdjec ? :]
    >
    > ab

    A można wiedzieć czemu się go chcesz pozbyć ? No dobra ... za ile ? :)

    Tomek

  • 27. Data: 2009-10-09 17:03:31
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    StaM napisal:
    > Nastepca juz byl Nikon D100

    Ze co?! Nie pomylily ci sie oznaczenia, albo lata?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 28. Data: 2009-10-09 17:43:54
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 9 Paź, 19:03, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > Ze co?! Nie pomylily ci sie oznaczenia, albo lata?
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek

    ..raczej lata, D100 jest troszeczka starszy jednak,
    ale w moim wieku to o kropelka.
    StaM

  • 29. Data: 2009-10-10 06:36:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zly napisał(a):

    > i tak zapomnial podac najwazniejszego :)

    Pojemność 2400, pojemność 2400... ;P

    j.

  • 30. Data: 2009-10-12 08:41:26
    Od: Marx <M...@n...com>

    StaM pisze:
    > On 9 Paź, 15:16, Marx
    >
    > Co jes "nie tak" z tym Golfem D. i B.M.W ?
    > Czyzby "jelenie na rykowisku" w modzie samochodowej w Polsce?
    > StaM

    "w dieslu..."
    Marx