  • 1. Data: 2009-10-08 09:59:13
    Temat: Ceny Nikonów
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    Witam
    Jestem na kupnie D90. Cena jest troszku za wysoka ( obniżka kilkaset
    złotych byłaby na miejscu :) ). Czy ktoś może słyszał o promocji nikona, o
    obniżce cen przez nikona w najbliższym czasie ? :)

    pzdr
    Tomek

  • 2. Data: 2009-10-08 11:08:11
    Temat: Re: Ceny Nikonów
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 8 Paź, 11:59, "Tom" <t...@i...eu> wrote:
> [...]
    > złotych byłaby na miejscu :) ). Czy ktoś może słyszał o promocji nikona, o
    > obniżce cen przez nikona w najbliższym czasie ? :)

    Po Swietach ;-I
    Pozdrawiam i milego czekania.

  • 3. Data: 2009-10-08 12:47:30
    Od: Marx <M...@n...com>

    Tom pisze:
    > Witam
    > Jestem na kupnie D90.

    co to znaczy byc na kupnie? moze na kupie?
    Marx

  • 4. Data: 2009-10-08 12:55:07
    Od: "Ptas" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > co to znaczy byc na kupnie? moze na kupie?
    > Marx

    Moze chodzi o Kupno w okolicach Rzeszowa. Wtedy powinno byc "Jestem w
    Kupnie".... Mozna tez byc "na rynku w Kupnie" ... Tylko to ma do tego D90???

    Ptas

  • 5. Data: 2009-10-08 12:57:32
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > co to znaczy byc na kupnie?

    To znaczy, ze pytajacy wychowal sie w Krakowie lub okolicach.

    > moze na kupie?

    A to znaczy, ze pytajacy wychowal sie w oborze lub okolicach...

    mimo wszystko pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2009-10-08 13:12:43
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > To znaczy, ze pytajacy wychowal sie w Krakowie lub okolicach.

    > A to znaczy, ze pytajacy wychowal sie w oborze lub okolicach...
    >
    > mimo wszystko pozdrawiam,
    > Vituniu.

    10/10 ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2009-10-08 13:57:42
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > To znaczy, ze pytajacy wychowal sie w Krakowie lub okolicach.

    to w krakowie lub okolicach nie mają w szkole polskiego? :)

  • 8. Data: 2009-10-08 14:13:09
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    > To znaczy, ze pytajacy wychowal sie w Krakowie lub okolicach.

    > A to znaczy, ze pytajacy wychowal sie w oborze lub okolicach...
    >
    > mimo wszystko pozdrawiam,
    > Vituniu.

    Jak to jest że niektórzy rozumieją, a niektórzy nie ? Braki w słownictwie
    ? :)
    pzdr
    Tomek

  • 9. Data: 2009-10-08 15:11:37
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > złotych byłaby na miejscu :) ). Czy ktoś może słyszał o promocji nikona, o
    > obniżce cen przez nikona w najbliższym czasie ? :)

    a nie chcesz d90 na gwarancji z przebiegiem niespelna 1500 zdjec ? :]

    ab

  • 10. Data: 2009-10-08 15:13:40
    Od: chomsky <m...@w...pl>

    On 8 Paź, 06:57, "Kokos" <k...@k...com> wrote:
    > Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w
    wiadomościnews:hako7s$qqv$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...>> co to znaczy byc na kupnie?

    > to w krakowie lub okolicach nie mają w szkole polskiego? :)

    Jesteś ociężały? Bo na pewno nie zabawny!
    Ch.