  • 31. Data: 2009-10-12 10:08:40
    Temat: Re: Ceny Nikonów
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    > Tylko zastanów się czy za pól roku nie pomyślisz sobie, że szkoda że
    nie
    > kupiłem D90 zamiast D5000 bo podpiąłbym jakiś obiektyw bez silnika (i
    > miałbym AF),
    > i miałbym górny wyświetlacz. I kółko z przodu. Może w tej chwili nie
    warte
    > tej ceny.

    Wiem o tym i to mnie właśnie powstrzymuje od zakupu d5000.
    Tomek

  • 32. Data: 2009-10-12 10:34:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Oct 2009, Jan Kowalski wrote:

    > D90 zamiast D5000 bo podpiąłbym jakiś obiektyw bez silnika (i miałbym AF),
    > i miałbym górny wyświetlacz.

    Do tego nie mam *żadnych* uwag.
    Przy okazji zaintrygowało mnie inne pytanie:

    > I kółko z przodu.

    Czy w którejś z lustrzanek z "dolnej półki", nie wyposażonej w dwa
    kółka, jest możliwość ustawiania "drugiego parametru" (czyli jak
    przy M na kółku przysłona, to chodzi o czas, a przy A/S o korektę
    ekspozycji) na wydzielonych przyciskach, tak jak w co poniektórych
    "dużych" hybrydach?

    Bo przyznam, że do ustawiania przysłony w zupełności wystarcza.
    Rzeczywiście, przeklikanie z f:2,8 na F:11 albo dalej może nie
    jest aż *tak* szybkie jak kółkiem, ale bez przesady.
    A pytam z wiadomego powodu ;) - w dolnopółkowych lustrzankach
    na przyciskach oszczędzają, interesuje mnie czy wszyscy.

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2009-10-12 12:21:11
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kapsel <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ja chcę. I bez kozery powiem tysiąc! :>

    Ja bez kozery powiem pińcet. :-]
    Za pińcet mogę być na kupnie.

    Maciej

  • 34. Data: 2009-10-12 12:30:11
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marx <M...@n...com> napisał(a):

    > "w dieslu..."
    > Marx

    A byś się zdziwił, bo może to golf w dizlu na szerokich laczkach z cziptjuningiem

    Maciej

  • 35. Data: 2009-10-12 12:40:15
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Matt wrote:

    > A byś się zdziwił, bo może to golf w dizlu na szerokich laczkach z cziptjuningiem

    A ma nowy wydech?

    wer

  • 36. Data: 2009-10-12 12:45:04
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    b...@n...pl <b...@n...pl> napisał(a):
    > giem
    > >

    > A ma nowy wydech?

    Sportowy przelotowy. Moc 68KM po cziptjuningu tego wymaga. No i spojlery i
    dyfuzory, żeby lepiej przez zakręty przelatywał

    Maciej

  • 37. Data: 2009-10-12 12:54:49
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Matt " napisał

    > Sportowy przelotowy. Moc 68KM po cziptjuningu tego wymaga. No i spojlery i
    > dyfuzory, żeby lepiej przez zakręty przelatywał

    A magnetyzer ?
    Lampy lexus-like ?
    Neony, niebieskie LEDy ?

    adam

  • 38. Data: 2009-10-12 13:18:39
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    adam <j...@o...maile.com> napisał(a):

    > Użytkownik "Matt " napisał

    > A magnetyzer ?
    > Lampy lexus-like ?
    > Neony, niebieskie LEDy ?

    A, no, to podstawa.
    Chyba sobie na kita nakleję niebieskie ledy i podczepię do akumulatora
    aparatu. Dam jeszcze naklejkę "Zeiss" i zrobię dodatkowe wloty powietrza, żeby
    zoom szybciej chodził.

    Maciej

  • 39. Data: 2009-10-12 13:55:41
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 12 Paź, 10:41, Marx <M...@n...com> wrote:

    > "w dieslu..."
    > Marx
    Mysle ze diesel w Golfie, ale ja sie nie znam. U mnie auto ma
    jezdzic.
    Obojetnie jakie, ale przynajmniej "szostka" lub mala "osemla", taka do
    3-4 litrow.
    StaM

  • 40. Data: 2009-10-12 14:06:33
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "StaM" napisał

    > "w dieslu..."
    > Marx
    Mysle ze diesel w Golfie, ale ja sie nie znam.
    ----

    Masz niedostatki w lokalnym slangu i w orientacji co do fetyszy ; )
    Jest cały szereg takich cymesów w różnych dziedzinach.

    Ja się kiedyś położyłem ze śmiechu jak wpadłem na pomysł aby zasięgnąć
    wiedzy na temat telefonów komórkowych (kiepski pomysł swoją drogą). To co
    się dzieje wśród fanów komórek przebija fanów Golfów ; )
    W potocznej mowie angielskie cool jest skrócone do kul, phone do fon - i
    nagle widzę, że ten czy tamten model telefonu jest kul fon. Dla
    zestawiających tak te dwa neologizmy najwyraźniej nie łączyły się w nic co
    bije w oczy od razu ; ))))

    adam