  • 11. Data: 2009-10-08 16:04:51
    Temat: Re: Ceny Nikonów
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:hakbs4$9jk$1@news.interia.pl...
    > Witam
    > Jestem na kupnie D90. Cena jest troszku za wysoka ( obniżka kilkaset
    > złotych byłaby na miejscu :) ). Czy ktoś może słyszał o promocji nikona, o
    > obniżce cen przez nikona w najbliższym czasie ? :)
    >
    > pzdr
    > Tomek

    Przeciez d90 z kitem 18-105 polecial o jakies 500-700 zeta w dol w
    porowaniu z lipcem/sierpniem tegoz roku....

    elm

  • 12. Data: 2009-10-08 17:51:38
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Jestem na kupnie D90. Cena jest troszku za wysoka

    a koniecznie ten?
    samsung GX-20 jest sprzętem na podobnym poziomie,
    kosztuje 2222 w FJ
    P.

  • 13. Data: 2009-10-08 18:21:03
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Tom pisze:

    > Jak to jest że niektórzy rozumieją, a niektórzy nie ? Braki w słownictwie

    noo ... niektórzy rozumią :)

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 14. Data: 2009-10-08 18:44:59
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 8 Oct 2009 16:13:09 +0200, Tom napisał(a):

    > Jak to jest że niektórzy rozumieją, a niektórzy nie ? Braki w słownictwie

    "mądrej głowie dość dwie słowie"

    Pozdrawiam,
    Henry - z północy, ale pracujący z Krakusami

  • 15. Data: 2009-10-08 21:56:11
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 8 Paź, 11:59, "Tom" <t...@i...eu> wrote:
> [...]
    > złotych byłaby na miejscu :) ). Czy ktoś może słyszał o promocji nikona, o
    > obniżce cen przez nikona w najbliższym czasie ? :)

    Prędzej podwyżki cen się doczekasz.
    Pozdro Marcin

  • 16. Data: 2009-10-09 05:24:19
    Od: ps <p...@g...pl>

    Kokos pisze:
    > Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    >>
    > to w krakowie lub okolicach nie mają w szkole polskiego? :)

    W Twoim rejonie za to nie uczyli, że pisząc zdanie rozpoczyna się wielką
    literą? No i czego 'polskiego' w szkole nie mają? Patyka? Języka? :P

    (PS. Wiem, też popełniłem pewnie co najmniej 2 błędy :D)

  • 17. Data: 2009-10-09 08:23:48
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    > a nie chcesz d90 na gwarancji z przebiegiem niespelna 1500 zdjec ? :]
    >
    > ab

    Nie wiem, musiałbym się z tym przespać :) Myślalem o nowym sprzecie, bo to
    bedzie zakup na długie lata. Ale dzieki za info.
    Tomek

  • 18. Data: 2009-10-09 08:30:10
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    > Przeciez d90 z kitem 18-105 polecial o jakies 500-700 zeta w dol w
    > porowaniu z lipcem/sierpniem tegoz roku....
    >
    > elm

    Nie wiedziałem o tym. Obecnie znalazlem ten zestaw już od 3700 zl. Jakby
    kosztowal 500-700 zl więcej to bym go już na pewno nie kupił. Zastanawiam
    się jeszcze nad D5000, bo jest trochę tańszy, a ma trochę zapożyczeń z D90 i
    ten kit w zestawie 18-105 jest lepszy niż kit dołączany w canonach. Po
    prostu ciężki wybór, a im więcej czytam to trudniej podjąć decyzję :)
    Dzieki za info
    Tomek

  • 19. Data: 2009-10-09 10:04:50
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

> [...]
    > i ten kit w zestawie 18-105 jest lepszy niż kit dołączany w canonach. Po
    > prostu ciężki wybór, a im więcej czytam to trudniej podjąć decyzję :)

    Tylko zastanów się czy za pól roku nie pomyślisz sobie, że szkoda że nie
    kupiłem D90 zamiast D5000 bo podpiąłbym jakiś obiektyw bez silnika (i
    miałbym AF),
    i miałbym górny wyświetlacz. I kółko z przodu. Może w tej chwili nie warte
    tej ceny.

  • 20. Data: 2009-10-09 10:58:41
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

> [...]
    > i ten kit w zestawie 18-105 jest lepszy niż kit dołączany w canonach. Po
    > prostu ciężki wybór, a im więcej czytam to trudniej podjąć decyzję :)

    No i właśnie to jest zastanawiające, różnica między obydwoma modelami była
    na poziomie 1000 zeta, teraz 300-350, czyżby zatem Nikon szykował następcę
    D90?...

    elm