  • 1. Data: 2009-10-07 09:26:12
    Temat: Potrzebuje torby
    Od: Maciek <i...@w...pl>

    Witajcie,
    Czy ktoś z Was moze polecic torbę spełniającą następujące warunki:

    - miejsce na 4 obiektywy z czego jeden 70-200/2.8
    - miejsce na niewielką lustrzankę (ma ją pomieścić również z zapiętym
    70-200/2.8)
    - sztywna - nie odkształcająca się od biodra
    - lekka i wygodny szeroki pas na ramie

    Mam Naneu Pro Correspondent 200 i mimo ze przedzałki są teoretycznie
    konfigurowane i miejsca byloby dosc to nie da się ładnie tego złozyc.
    (przedziałki są nieprzemyslane)
    Poz tym ta torba strasznie się odkształca i mnie denerwuje.

    Z góry dzięki za sugestie
    Maciek

  • 2. Data: 2009-10-07 09:36:22
    Temat: Re: Potrzebuje torby
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

> [...]
    > 70-200/2.8)
    > - sztywna - nie odkształcająca się od biodra

    Obejrzyj sobie Lowe Pro Stealth Reporter 650 AW.
    Nosze w niej 2 x D3 z przypietymi 70-200 i 24-70 i osobno 14-24 oraz
    dwie SB-800.
    Jesli akurat potrzeba to spokojnie zmiesci sie jeszcze SU-800 i Nikkor 50mm.
    Oczywiscie jesli trzeba, to wejdzie do tego takze lapek 17", butelka z
    woda, portfel, filtry, akumulatory, redukcje, karty, i inne pomniejsze
    drobiazgi.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 3. Data: 2009-10-07 10:11:03
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 07 Oct 2009 11:36:22 +0200, marcin.STIG.saldat napisał(a):

> [...]
    > Oczywiscie jesli trzeba, to wejdzie do tego takze lapek 17", butelka z
    > woda, portfel, filtry, akumulatory, redukcje, karty, i inne pomniejsze

    Ej, wy trenujecie jakieś podnoszenie ciężariów, czy bierzecie koks?

    Mam LowePro 200AW i jak ją obłożę 3 obiektywami po 400-600g, do tego d70 i
    lampa + parę dupereli to po dwóch godzinach łazikowania z tym ramię chce
    odpaść. Jak czytam że dopychacie 2 aparaty 4 obiektywy i laptop to się
    zastanawiam czy wszystko ze mną ok? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-10-07 10:46:52
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

> [...]
    > lampa + parę dupereli to po dwóch godzinach łazikowania z tym ramię chce
    > odpaść. Jak czytam że dopychacie 2 aparaty 4 obiektywy i laptop to się

    Napisalem tylko, ze laptop tez sie zmiesci. :) Nie targam przeciez
    wszystkiego na kazda akcje. Najczesciej sa to dwa body i dwa obiektywy,
    oraz 1 lampa (rzadziej dwie). Wszystko zalezy od roboty. Na mecz kosza w
    ogole lamp nie biore, 14-24 takze nie -- reszta tym bardziej
    niepotrzebna. Jesli wiem, ze akcja ciasna, to 70-200 zamienia sie
    miejscami z 14-24, itd.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 5. Data: 2009-10-07 10:51:31
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    marcin.STIG.saldat pisze:

> [...]
    > Oczywiscie jesli trzeba, to wejdzie do tego takze lapek 17", butelka z
    > woda, portfel, filtry, akumulatory, redukcje, karty, i inne pomniejsze

    W sumie to ta torba wyglada ok - tym bardziej ze ostatnio mysle o
    zmianie na wieksza ;)...
    Jeszcze tylko musze do niej kolejne body dokupić ;)

    --
    Bernard Wybierała
    B&W Studio

  • 6. Data: 2009-10-07 11:32:55
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > W sumie to ta torba wyglada ok - tym bardziej ze ostatnio mysle o
    > zmianie na wieksza ;)...
    > Jeszcze tylko musze do niej kolejne body dokupić ;)

    Nadmiar miejsca mozesz sobie woreczkami z piaskiem wypchac. :D

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 7. Data: 2009-10-07 11:52:22
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Bernard Wybierała pisze:

    Hej

    > W sumie to ta torba wyglada ok - tym bardziej ze ostatnio mysle o
    > zmianie na wieksza ;)...
    > Jeszcze tylko musze do niej kolejne body dokupić ;)

    Mam właśnie taką torbę i prawie identyczny zestaw jak w/w. Torba jest
    świetna, tyle ale ogromna i ciężka jak diabli z w/w zestawem.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 8. Data: 2009-10-07 12:10:47
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Mam właśnie taką torbę i prawie identyczny zestaw jak w/w. Torba jest
    > świetna, tyle ale ogromna i ciężka jak diabli z w/w zestawem.

    Skoro duzo miesci, to musi byc przeciez ogromna. :D

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 9. Data: 2009-10-07 12:30:22
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    marcin.STIG.saldat pisze:

    Hej

    > Skoro duzo miesci, to musi byc przeciez ogromna. :D

    W plecak LP 300 AW mieszczę niewiele mniej, nie licząc laptoka i nie
    wygląda tak monstrualnie jak ta torba :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 10. Data: 2009-10-07 12:42:42
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > W plecak LP 300 AW mieszczę niewiele mniej, nie licząc laptoka i nie
    > wygląda tak monstrualnie jak ta torba :)

    Albo to "niewiele mniej" znaczy faktycznie duzo mniej, albo "nie tak
    monstrualnie" znaczy minimalnie mniejsze. No pomysl logicznie. Skoro
    taka ilosc upchanych w niej klamotow zajmuje wlasciwie cala pojemnosc
    torby, to jakim niby cudem plecak mialby wygladac na mniejszy, skoro
    taka sama ilosc klamotow musialby pomiescic. :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat