  • Data: 2010-12-07 21:59:09
    Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-07 20:44, Karolek pisze:

    > Sie bawie w archeologa i co znajduje... <fmg98f$ok2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    > A tam przez Pana Tomasza Pyre wklejony link

    Widzę że bardzo emocjonalnie podchodzisz do sprawy.

    Szukaj, szukaj - znajdziesz też moje posty sprzed jakiś 10 lat, o tym że
    bez ABS hamuję lepiej nawet na asfalcie, znajdziesz też pewnie coś jak
    odkryłem żeby hamować na granicy zadziałania ABS.

    Też kiedyś przechodziłem przez etap kiedy brak wiedzy i doświadczenia
    nadrabiałem wiarą we własne umiejętności.
    Z tą różnicą że jak mnie bardziej kumaci koledzy uświadomili i pokazali
    co i jak, to wiedzę przyswoiłem.

    Jak bardzo chcesz przekonać się o jakości swojej wiedzy, to wpadnij na
    jakąś imprezę motoryzacyjną w regionie i tam pokaż klasę.
    Bo zza klawiatury i monitora to łatwo kwestionować wszystko - włącznie z
    umiejętnościami kierowców F1.

    > "http://www.technikajazdy.info/nauka-jazdy/hamowanie
    -abs/"
    > Buahah, to sie nazywa ironia losu.

    Szkoda tylko że nie zrozumiałeś tego co tu przepisałeś :)

    > Dziwne, ze wtedy strona byla wiarygodna

    Tabelka wyleciała z wiki w zeszłym roku po moich mailach, no ale niezła
    próba. Strzelaj dalej.

    > Brawo, osiagasz szczyty na PMS, na pewno przyklasna ci twoi kompani Arek
    > (G) czy inny radek cos tam, mozesz byc z siebie dumny.

    A Tobie jakoś nikt...