-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Date: Mon, 06 Dec 2010 10:03:09 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 22
Message-ID: <idi8sd$e1q$1@inews.gazeta.pl>
References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl>
<7...@f...googlegroups.com>
<id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
<id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
<id2vaj$p2r$1@news.onet.pl> <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
<id345a$ml$1@news.mm.pl> <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl>
<id36j2$199n$1@news.mm.pl> <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl>
<id5589$1fli$1@news.mm.pl> <4cf8a4ad$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
<ida8u8$29kj$1@news.mm.pl> <4cf92fc8$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
<idd39f$17j3$1@news.mm.pl> <1fm4w6iihlb08$.1u4ema5ca7gh1.dlg@40tude.net>
<ide00p$1ohp$1@news.mm.pl> <4cfa9271$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: fjh83.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1291626189 14394 83.13.241.83 (6 Dec 2010 09:03:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2010 09:03:09 +0000 (UTC)
X-User: kazik.ucho
In-Reply-To: <4cfa9271$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332065
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-04 20:11, Tomasz Pyra pisze:
> Jestem przekonany że dziś bez problemu można by zastąpić kierowcę
> komputerem którego nikt by na torze wtedy nie dogonił.
> Ale nie o to chodzi w sporcie.
A w czym problem? Czas reakcji człowieka ok 0.2s (pewnie taki kierowca
F1 ma znacznie mniej), a komputera? No nie wiem pewnie jakieś
mikrosekundy. Analiza obrazu z kamer, radarów rozmieszczonych dookoła,
wszelkiej maści czujników? W sumie, wystarczy moc obliczeniowa
dzisiejszego "kadłubka". Program to też żadne wyzwanie.
Tak nawiasem:
http://www.fjg.org.pl/inteligentny-samochod-google.h
tml
Tu co prawda postawili sobie trudniejsze zadaniem, bowiem auto
przeznaczone jest do poruszania się w ruchu miejskim a nie po prostym torze.
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.10 10:12 Karolek
- 06.12.10 10:13 Karolek
- 06.12.10 10:24 Arek (G)
- 06.12.10 10:31 Karolek
- 06.12.10 11:36 Tomek Kańka
- 06.12.10 11:48 Karolek
- 06.12.10 12:16 Tomek Kańka
- 06.12.10 12:27 Karolek
- 06.12.10 13:32 Arek (G)
- 06.12.10 13:38 Karolek
- 06.12.10 13:51 Arek (G)
- 06.12.10 13:56 Arek (G)
- 06.12.10 14:00 Karolek
- 06.12.10 14:02 Karolek
- 06.12.10 14:25 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=