  • Data: 2010-12-01 09:32:10
    Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-01 09:21, Olleo pisze:

    > Sorry, ale co za debil pyta kierowce rajdowego, jak bezpiecznie
    > jezdzic w warunkach drog publicznych?? On ma zapierdalac na rajdzie i
    > na tym sie znac ;)

    Tylko, ze zeby zapierdalac trzeba miec nieco wieksze umiejetnosci od
    przecietnego kierowcy.
    Wiem, wiem "gdybym ja mial takie WRC/bolid F1, to dopiero bym pokazal",
    owszem pokazalby jak nie jest w stanie ruszyc z miejsca, ze nie wspomne
    o przelaczaniu biegow i hamowaniu. Pokonywanie zakretow w sensownym
    czasie litosciwie pomine.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl