-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
news2.arglkargh.de!news.wiretrip.org!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.n
l!xs4all!feeder.news-service.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!20
9.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 30 Nov 2010 21:37:54 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl> <4cf53e13$0$27044$65785112@news.neostrada.pl>
<id3gst$h3g$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <id3gst$h3g$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 43
Message-ID: <4cf560a3$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.197.51
X-Trace: 1291149475 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20994 83.23.197.51:60264
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329932
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-30 19:47, neoniusz pisze:
> W dniu 10-11-30 19:10, Tomasz Pyra pisze:
>>> "-No tak, na sniegu oczywiscie hamujemy pulsacyjnie, zeby zahowac
>>> kontrole nad autem!
>>> -A co z ABS?
>>> -Nooo, ja jestem najlepszym przykladem, ze autem bez ABS zahamuje
>>> szybciej niz autem z ABS, ale to jak panstwo wola polegac na tych
>>> nowoczesnych systemach, to uzywajcie ABS"
>>
>> Ale pokazał, czy tylko tak sobie powiedział?
>
> Oczywiscie, ze nie pokazal.
> Calosc skladala sie z nastepujacych elementow:
> -wjazd bokiem z pania reporter na siedzeniu pasazera
> -bezsensowny "wywiad"
> -odjazd
Tzn. jak się trenuje i hamowanie czy jazdę bokiem ma się jakoś tam
opanowaną, to się widzi mniej zalet tych systemów.
Ale tak czy siak patrząc na to jak zespoły sportowe starają się
przemycić nawet dość prymitywne pomagacze, nawet często ryzykując
dyskwalifikacje - to jednak pokazuje że i człowiek i mechanika mają
poważne ograniczenia z którymi całkiem dobrze potrafi sobie poradzić
elektronika.
Sportowcy zazwyczaj mają alergie na takie gadżety, ale nie tyle ze
względu na ich wady, co na tym że sport robi się mniej walką między
zawodnikami, a bardziej między samochodami.
A oczywiste jest że pod każdą funkcjonalność samochodu da się znaleźć
jakiś przypadek szczególny kiedy coś co jest w ogólności przydatne, w
jakimś szczególnym przypadku zawiedzie.
Każda rzecz - czy to napęd 4x4, hamulce na przedniej osi, pasy
bezpieczeństwa czy cokolwiek. Łatwiej bądź trudniej zawsze znajdzie się
sytuację gdzie takie wynalazki "przeszkadzają".
A argument że ABS gorzej hamuje w kopnym śniegu i grząskim błocie -
oczywiście. Jeżeli ktoś ma bardzo dużo niebezpiecznych sytuacji w kopnym
śniegu i grząskim błocie, za to nigdy mu się takie nie zdarzają na
asfalcie, to lepiej żeby miał auto bez ABS.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.10 23:50 megrims
- 01.12.10 00:18 Tomasz Pyra
- 01.12.10 09:14 Arek (G)
- 01.12.10 09:20 Arek (G)
- 01.12.10 09:21 Olleo
- 01.12.10 09:27 Arek (G)
- 01.12.10 09:32 MarcinJM
- 01.12.10 10:26 Karolek
- 01.12.10 10:39 Karolek
- 01.12.10 12:36 Artur Maśląg
- 01.12.10 12:46 Arek (G)
- 01.12.10 12:48 Arek (G)
- 01.12.10 13:22 Karolek
- 01.12.10 15:15 Arek (G)
- 01.12.10 16:04 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz