  • Data: 2012-09-16 18:23:52
    Temat: Re: Cejrowskiego sposob na fotoradary
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl>

> [...]
    > Dopiero, gdy ukarany zacznie się odwoływać to sąd zagląda w papiery. To
    > zwyczajny skandal, bo wyroki zapadają często zupełnie niezgodnie z prawem.
    > Bywa czasem o tym głośno w mediach.
    >
    > Straż miejska (ale policja czasem też) nadinterpretuje dla swojej wygody
    > okoliczności wydarzenia. Jak? Choćby tak, że w sytuacji, gdy zdjęcie jest
    > od tyłu - ciągną sprawę i wymuszają przyznanie się do winy, albo wskazanie
    > kogoś - NIEZGODNIE Z PRAWEM! W Polsce nie ma przepisu, który nakazuje
    > wskazać kierującego, ale SM tak zbudowała formularze - że wymusza taką

    Nadgorliwość policji przekracza wszelkie granice. Nachodzą w dni świąteczne
    tj święta narodowe, niedziele, gdy swojej sprawy nie załatwisz na pewno,
    stwierdzając domownikowi np fałszywie że na dole stoi samochód sprawcy to
    musi być w domu. W trakcie postępowania szantażują kolejnymi wykroczeniami
    np podejrzany przyjeżdża samochodem to żądają od niego prawa jazdy a gdy nie
    wskaże to twierdzą, że bez prawa jazdy przyjechał i karają go mandatem,
    który po złożeniu skargi nagle staje się nie-mandatem.

    > Dlaczego nikt z tym nic nie robi? Pojęcia nie mam. Taki ten nasz kraj.
    > Może za jakiś czas się to poprawi.

    MZ wolna amerykanka. Dziwię się, że do nich po prostu nie strzelają