  • 1. Data: 2012-09-12 14:51:54
    Temat: Cejrowskiego sposob na fotoradary
    Od: Trzeci <n...@m...pl>

    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/403931,
    wojciech-cejrowski-ma-sposob-na-mandat-z-fotoradaru.
    html

    "Mam prawników w rodzinie - dostałem od nich wzorek pisma, który przy
    najbliższej okazji zastosuję z wielką przyjemnością - napisał Wojciech
    Cejrowski."
    Wzor pod linkiem ;-)

    --
    To mądry człowiek, pomyślał Iwan. Trzeba przyznać, że wśród inteligentów
    także trafiają się wyjątkowo mądrzy ludzie, nie da się temu zaprzeczyć.

  • 2. Data: 2012-09-12 15:12:30
    Temat: Re: Cejrowskiego sposob na fotoradary
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 12 Sep 2012 13:51:54 +0100 osobnik zwany Trzeci
    napisał:

> [...]
    >
    > "Mam prawników w rodzinie - dostałem od nich wzorek pisma, który przy
    > najbliższej okazji zastosuję z wielką przyjemnością - napisał Wojciech

    ciekawe co zastosuje sąd, bo na razie to typowe dla niego wymądrzanie się

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2012-09-12 15:19:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2012 13:51:54 +0100, Trzeci napisał(a):

    > który przy
    > najbliższej okazji zastosuję z wielką przyjemnością

    Nie lubię gościa więc mu życzę rychłego wypróbowania tego sposobu :)
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2012-09-12 15:36:21
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-09-12 14:51, Trzeci pisze:
> [...]
    >
    > "Mam prawników w rodzinie - dostałem od nich wzorek pisma, który przy
    > najbliższej okazji zastosuję z wielką przyjemnością - napisał Wojciech

    Dziwne.
    Tekst ten jest od bardzo dawna dostępny w sieci.
    Nigdzie nie ma wzmianki, że to jego.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 5. Data: 2012-09-12 16:05:33
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-09-12 15:36, WW pisze:
    wojciech-cejrowski-ma-sposob-na-mandat-z-fotoradaru.
    html

    > Dziwne.
    > Tekst ten jest od bardzo dawna dostępny w sieci.
    > Nigdzie nie ma wzmianki, że to jego.

    On też nie twierdzi, że jego.

    Wzorek dostał od prawników - a skąd ci go wzięli, o tym sza.
    Mało to wzorków na świecie?

  • 6. Data: 2012-09-12 16:17:34
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-09-12 16:05, Jakub Witkowski wrote:

    > Wzorek dostał od prawników - a skąd ci go wzięli, o tym sza.
    > Mało to wzorków na świecie?

    Swoja droga, to musza byc bardzo kiepscy prawnicy ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2012-09-12 16:28:06
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-09-12 16:17, elmer radi radisson pisze:

    > Swoja droga, to musza byc bardzo kiepscy prawnicy ;)

    Nie potrafię ocenić - jeśli wzorek dobry, to dobrzy; jeśli zły, to źli i leniwi na
    dodatek :)

  • 8. Data: 2012-09-12 16:31:04
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Swoja droga, to musza byc bardzo kiepscy prawnicy ;)

    Swoja drogą, to ciekaw jestem jak to jest z copyrightem pism prawniczych.

    Jeśli jeden adwokat zerżnie od innego np. treść pozwu słowo w słowo, to narusza
    jakieś prawa?

  • 9. Data: 2012-09-12 16:55:54
    Od: Filip <b...@m...pl>

> [...]
    >
    > "Mam prawników w rodzinie - dostałem od nich wzorek pisma, który przy
    > najbliższej okazji zastosuję z wielką przyjemnością - napisał Wojciech

    Niech najpierw Cejrowski pokaże, że ma w dowodzie nr silnika ;)

  • 10. Data: 2012-09-12 17:25:03
    Od: Jacek <s...@o...pl>

> [...]
    >
    > "Mam prawników w rodzinie - dostałem od nich wzorek pisma, który przy
    > najbliższej okazji zastosuję z wielką przyjemnością - napisał Wojciech

    Cejrowski to facet, co do którego mam mieszane uczucia. Lubię jego
    książki, ale już niekoniecznie zgadzam się z tym, co głosi.
    Podany przez niego sposób pewnie byłby skuteczny w jakiejś republice
    bananowej, ale u nas może to nie przejść.
    Jacek