  • Data: 2012-09-13 13:44:39
    Temat: Re: Cejrowskiego sposob na fotoradary
    Od: "Hinek" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał

    > "...Pozwany, przeciwko któremu zapadł wyrok zaoczny może odwołać się składając
    > tzw. > sprzeciw w ciągu tygodnia od doręczenia wyroku (art. 344 § 1
    > k.p.c.)...."

    Taaa, tylko że mi nie doręczono wyroku. Nie przysłano i już.
    Dostałem tylko wezwanie Wydziału Wykonawczego Sądu Rejonowego do
    zapłaty grzywny nałożonej wyrokiem, który dawno się uprawomocnił.
    Żeby nie było wątpliwości - nie było tak, że nie odbierałem pism z
    sądu. Z ciekawością czekałem na rozprawę i specjalnie do niej
    chciałem doprowadzić. Wygląda na to - że system pozwala rozpatrywać
    sprawy zaocznie nie informując o tym zainteresowanych.
    No cóż - mają płacić. Kasa...tylko kasa się liczy.

    --
    Hinek