  • Data: 2011-04-16 11:25:17
    Temat: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15/04/2011 16:44, Michal Kleczek wrote:

    > Na przyklad dla OO:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Shlaer%E2%80%93Mellor_m
    ethod
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Booch_method
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Object-oriented_softwar
    e_engineering
    [...]

    Mam problem z taką odpowiedzią, że trudno powiedzieć co, poza
    wymienionymi przykładami, jest lub nie jest "metodyką".

    Z drugiej strony można powiedzieć, że w świetle tej odpowiedzi brak
    "metodyk" nie jest takim dużym problemem, bo nawet w bardzo wielu
    (większości?) projektów gdzie używa się OO, nie używa się niczego
    podobnego do Booch'a czy RUP, o Shlaer-Mellor nawet nie wspominając.

    Ja akurat nawet pracowałem kiedyś w firmie, gdzie wprowadzano proces
    wzorowano w pewnych aspektach na RUP, ale akurat z całej części z
    diagramem klas i w ogóle UML zrezygnowano.