  • Data: 2009-01-31 09:37:32
    Temat: Re: Canon przesiadka z 450D (40D - 50D).
    Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. b niestabilnie pracujacy AF - pomiary wykazuja , ze wiele
    obiektywow wskutek niedokladnej pracy osiaga zaledwie 30 - 60 %
    mozliwej rozdzielczosci . Af nie nastawia na ostrosc a trafia gdzies w
    okolice . Najczesciej do powiekszenia rzedu widokowki nieostrosc
    miesci sie w krazku rozproszenia , wiec wielu mniej wymagajacych nie
    zdaje sabie z niej sprawy. TO JEST WADA ZASADNICZA´I DYSKWALIFIKUJACA.

    Szkła canona to zazwyczaj 100% celności, z Sigmą gorzej.

    2. bardzo glosna praca lustra i duze wstrzasy aparatu .NIeamortyzowane
    lustro powoduje koniecznosc stosowania krotszych czasow niz to na
    ogol robimy w innych aparatach .

    Dosy głośna praca i dzwięk byle jaki. Ale wstrząsów nie zauważyłem :)

    3. Zle zrownowazenie barw - b duza nadczulosc na kolor czerwony i
    pokrewne . Oceniam ,ze nadczulosc wynosi ok 2ev.
    Jesli bedziesz mila na zdjeciu jakies elementy w kolorze czerwonym
    beda mocna przepalone - objawia sie to rozmyciem obrazu w obrebie tego
    detalu ( np sfotografowanie czerwonych roz na tle zielonym jest
    praktycznie niemozliwe - tzn da sie wyzwolic spust ale kolor czerwony
    bedzie wyprany ze szczegolow i walorow tonalnych)

    Na słaby niebieski to można narzekac, ale czerwony jest IMHO w sam raz

    i juz drobiazgi z ktorymi mozna sie jednak uporac :
    niezbyt uporzadkowany rozklad przyciskow z tylu aparatu , wymagajacy
    niezbyt wygodnego ruchu palca np z aparatem przylozonym do oczu.

    Mam dokładnie odwrotne odczucia. Wg mnie poza brakiem drugiego kółka nie ma
    się do czego przyczepic

    Tomek