  • 11. Data: 2009-07-01 18:17:49
    Temat: Re: Canon 600/4L IS vs 600/4L
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Bardzo przebiegle, tylko zapiminacie o jednej opcji - do 600/4 też
    > można założyć TC...

    Jasne, ale obawiam sie ze cena 400/2.8 IS z tcx1.4 jest nizsza od chociazby
    samego 600/4 IS.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 12. Data: 2009-07-01 18:27:18
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-07-01 20:17:49 +0200, Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> said:

    > Jasne, ale obawiam sie ze cena 400/2.8 IS z tcx1.4 jest nizsza od
    > chociazby samego 600/4 IS.

    Ale 600/4 + TC 1,4 to dwa bardzo ptasie obiektywy.
    400 przy wielu gatunkach ptaków jest mało użyteczna.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-07-01 20:03:27
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 1 Jul 2009 10:27:03 -0700 (PDT), Czornyj wrote:

    > Bardzo przebiegle, tylko zapiminacie o jednej opcji - do 600/4 też
    > można założyć TC...

    Tez tak sobie pomyslalem, i od razu mialem kontrpomysl: do f/2.8 mozna
    jeszcze zalozyc TCx2 ;)

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

  • 14. Data: 2009-07-01 20:17:44
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Tez tak sobie pomyslalem, i od razu mialem kontrpomysl: do f/2.8 mozna
    > jeszcze zalozyc TCx2 ;)

    I powiadasz, że do 600/4 nie można? ;)

  • 15. Data: 2009-07-01 20:35:38
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 1 Jul 2009 13:17:44 -0700 (PDT), Czornyj wrote:

    > I powiadasz, że do 600/4 nie można? ;)

    Skrot myslowy zastosowalem: trza miec 1-ke badz kliszana 3ke zeby miec AFa przy f/8,
    zostajac w zakresie ,,5.6 i lepiej'' jest latwiejszy wybor puszek :)

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 16. Data: 2009-07-01 20:41:09
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Skrot myslowy zastosowalem: trza miec 1-ke badz kliszana 3ke zeby miec AFa przy
    f/8,
    > zostajac w zakresie ,,5.6 i lepiej'' jest latwiejszy wybor puszek :)

    Tylko zostajemy też w zakresie krótszych ogniskowych - a nawet 400x2 <
    600x1,7 :D

  • 17. Data: 2009-07-01 20:43:30
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

> [...]
    > zostajac w zakresie ,,5.6 i lepiej'' jest latwiejszy wybor puszek :)

    Tylko zostajemy też w zakresie krótszych ogniskowych - a nawet 400x2 <
    600x1,4 nie mówiąc o
    600x1,7 :D

  • 18. Data: 2009-07-01 21:08:46
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 1 Jul 2009 13:43:30 -0700 (PDT), Czornyj wrote:

    > Tylko zostajemy też w zakresie krótszych ogniskowych - a nawet 400x2 <
    > 600x1,4

    Matematycznie tak, praktycznie... ja bym sie nie przejmowal :)
    Praktycznie to balbym sie o jakosc obrazka z tele 2.8 po TCx2

    Swoja droga najtanszym ,,przedluzaczem'' tele jest uzycie puszki
    cropowej, a te u Canona maja AF dzialajacy do 5.6.

    > nie mówiąc o 600x1,7 :D

    Ktos taki robi do EF? Jak to AF traktuje?

    pozdrawiam,

  • 19. Data: 2009-07-02 04:22:45
    Od: Usjwo <u...@g...com>

    On 2 Lip, 05:08, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Swoja droga najtanszym ,,przedluzaczem'' tele jest uzycie puszki
    > cropowej, a te u Canona maja AF dzialajacy do 5.6.

    Tylko ten "przedluzacz" nie powieksza obrazu na matrycy tylko
    zmniejsza kat. Takim samym "przedluzeniem" jest zrobienie cropa z FF w
    postprocesingu. Tak mi sie przynajmniej wydaje.

  • 20. Data: 2009-07-02 06:19:11
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 1 Jul 2009 21:22:45 -0700 (PDT), Usjwo wrote:

    > Tylko ten "przedluzacz" nie powieksza obrazu na matrycy tylko
    > zmniejsza kat. Takim samym "przedluzeniem" jest zrobienie cropa z FF w
    > postprocesingu. Tak mi sie przynajmniej wydaje.

    Podkreslenie ;)

    Owszem, wyciecie srodka z 5D dawalo to samo co zdjecie 300D.
    Tylko na dzis jakies 5kzl zostaloby na szklo :)