  • 1. Data: 2009-06-28 13:45:12
    Temat: lightroom - import i automatyczne katalogowanie
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Witam

    ostatnimi czasy (w piątek) zainstalowałem sobie lightrooma - nie wiem czemu
    miałem przedtem wrażenie ze to jakiś okrojony photoshop a tu prosze -
    bardzo ciekawa aplikacja.

    Ale mam pytanie - przy automatycznym imporcie i przenoszeniu fotek -
    lightroom może tworzyć foldery i wrzucać tam zdjęcia w zależności od daty.
    Niby jest ok ale zasadniczo przyzwyczaiłem sie do katalogowania zdjęć w
    zależności od raku i miesiaca a lightroom tworzy również katalogi dla
    konkretnego dnia co już dla mnie jest nieco za dużo.
    Orientuje sie ktoś może czy można go przymusić do tego aby przy imporcie i
    przenoszeniu zdjęć do folderu na dysku tworzył foldery tylko dla
    roku-miesiąca a nie dla roku-miesiąca-dnia?

  • 2. Data: 2009-06-28 19:53:08
    Od: docxxx <s...@g...com>

    Mozna to ustawic w opcjach przy imporcie.

  • 3. Data: 2009-06-28 20:56:44
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w wiadomości
> [...]
    > czemu
    > miałem przedtem wrażenie ze to jakiś okrojony photoshop a tu prosze -

    Hej,

    "Bawiles" sie moze SILKYPIX -em?

    Takze ciekawa aplikacja, prosta i szybka, tylko malo reklamowana:)

    elm

  • 4. Data: 2009-06-29 05:08:29
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 12:53:08 -0700 (PDT), docxxx napisał(a):

    > Mozna to ustawic w opcjach przy imporcie.

    no wlasnie nie - opcje przy imporcie wygladaja tak:

    http://img39.imageshack.us/img39/4022/lightq.jpg

    i zadna z nich nie zawiera możliwości - rok-miesiac wszystkie to
    rok-miesiąc-dzien

  • 5. Data: 2009-06-29 05:08:50
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 22:56:44 +0200, elm napisał(a):

    > Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w wiadomości

    > Hej,
    >
    > "Bawiles" sie moze SILKYPIX -em?
    >
    > Takze ciekawa aplikacja, prosta i szybka, tylko malo reklamowana:)

    mam wersje SE ale jakoś mnie nie przekonuje

  • 6. Data: 2009-06-30 21:00:41
    Od: Sylwester Zarębski <kenjiro_usun@spam_irc.pl>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 07:08:29 +0200, ...::QRT::... napisał(a):

    > no wlasnie nie - opcje przy imporcie wygladaja tak:

    > http://img39.imageshack.us/img39/4022/lightq.jpg

    > i zadna z nich nie zawiera możliwości - rok-miesiac wszystkie to
    > rok-miesiąc-dzien

    Nie używam importu, ale wg pewnego opisu:
    http://lightroom-blog.com/2007/12/import-by-date-fil
    e-structure.html
    wynika, że można dwukliknąć na wybieranej opcji, aby ją zmienić.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 7. Data: 2009-06-30 21:13:31
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 28.06.2009, o godzinie 22.56.44, na pl.rec.foto.cyfrowa, elm
    napisał(a):

    > "Bawiles" sie moze SILKYPIX -em?
    >
    > Takze ciekawa aplikacja, prosta i szybka, tylko malo reklamowana:)

    LR bije ją na głowę w możliwościach. Co prawda LR wymagania ma większe, ale
    coś za coś.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*