  • 1. Data: 2009-06-26 12:31:36
    Temat: [Galeria] Festiwal teatralny Malta w Poznaniu
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com>

    Witam!
    Zapraszam na kilka zdjęć z przedstawienia grupy KARNAVIRES w ramach
    poznańskiego festiwalu teatralnego Malta 2009:
    http://mysliborski.art.pl/gallery_sv.php?katId=43

  • 2. Data: 2009-06-28 00:41:41
    Temat: Re: [Galeria] Festiwal teatralny Malta w Poznaniu
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Antek Mysliborski pisze:

    Hej

    > Zapraszam na kilka zdjęć z przedstawienia grupy KARNAVIRES w ramach
    > poznańskiego festiwalu teatralnego Malta 2009:
    > http://mysliborski.art.pl/gallery_sv.php?katId=43

    Jakiego dnia byłeś? Aż dziwne że nie ma mnie na żadnym zdjęciu,
    musieliśmy sobie chyba po plecach skakać jeśli byliśmy tego samego dnia :)
    A z tego przedstawienia na moście Jordana nie masz czasami?
    Nie wyrobiłem się niestety a mogło być ciekawie.
    Ja swoje foty podrzucę w poniedziałek pewnie jak obrobię komerchę.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 3. Data: 2009-06-29 16:45:52
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com>

    bylem pierwszego dnia. Mozliwe ze gdzies Cie mam w
    nieopublikowanych :). Fakt, ze walka byla niezla :D.
    Niestety na inne przedstawienia albo nie poszedlem, albo nie robiłem
    zdjec.