    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bylo do przewidzenia :)
    Date: Sat, 07 Apr 2012 01:09:42 +0200

    Dnia 06.04.2012 Marek P. <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl> napisał/a:

    > To rzeby Cie zmarwiae ja sie ciesze, ?e co? takiego bedzie. Czesto ganiam
    > autostradami i stanie na bramkach A4 ?rednio mnie uszczesliwia. Zreszto
    > ostatnio na A2 te? jest podobnie.

    A doczytałeś do końca?

    "Tę sympatyczną zapowiedź "DGP" studzi jednak informacją, że kierowcę
    może czekać ostre hamowanie, gdy zbliży się do odcinka autostrady,
    należącego do koncesjonariuszy.

    ViaAuto będzie na razie działać tylko na drogach zarządzanych przez
    Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad. Obecne przepisy nie
    przewidują współpracy między systemem państwowym a prywatnymi
    koncesjonariuszami."

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski