  • 21. Data: 2011-10-30 22:32:17
    Temat: Re: Była sobie turbina
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    g2000vbe.googlegroups.com...

    > c) czasem przedkładam towarzystwo śmierdzących i klnących mechaników
    > nad żonę

    Madry Polak po szkodzie...

    --
    Picasso

  • 22. Data: 2011-10-30 22:35:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-10-30 18:51, Lisciasty pisze:

    > c) czasem przedkładam towarzystwo śmierdzących i klnących mechaników
    > nad żonę i dzieci, zwłaszcza w sobotę :]

    Żona myśli że jest u kochanki, kochanka myśli że jest u żony, a on sobie
    tup... tup... do warsztatu podłubać przy samochodzie ;)

  • 23. Data: 2011-10-30 22:38:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Oct 2011 21:18:44 +0100, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:

    >Twoja turbina ma za sobą 170 tys km - czyli pomału żywot jej się
    >kończy.

    Powiedz to mojej, ma 320 tys. I jeszcze działa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2011-10-31 06:39:23
    Od: "KS" <o...@o...pl>

    dokładnie tak samo miał znajomy z turbinką w tym samym silniku.
    Pojawiło sie i nigdy nie zniknęło, był z 5 razy w ASO gdzie próbowali
    rozmaitymi sposobami to zdiagnozować i zbadać. Nic nie wymyślili.
    Potem jeszcze był chyba w jakimś specjalistycznym zakładzie i kazali
    mu tak jeździć bo to tylko dzwięk łopatek i pewnie nigdy totalnie nie
    stanie no i tak jezdzi już z 4 lata i nie pogorsza sie... także nie
    dłubałbym niepotrzebnie jak chodzi

    I to jest dobra informacja.. Mam nadzieję ze u mnie też tak będzie.

    K.S.

  • 25. Data: 2011-10-31 08:35:41
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gugra7l2g6954nagj8baljlqvkp3o9dmkb@4ax.com...

    > Powiedz to mojej, ma 320 tys. I jeszcze działa.

    380 kkm, passat B4 zaczął się czarny dym powyżej 2500 obrotów ale jeszcze
    ciągnie.

    pozrd

  • 26. Data: 2011-10-31 09:50:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 31 Paź, 08:35, "marcin" <m...@m...ru> wrote:
    > 380 kkm, passat B4 zaczął się czarny dym powyżej 2500 obrotów ale jeszcze
    > ciągnie.

    Kurna to ja się cieszyłem że moje dotrwało w dobrym stanie prawie do
    200 kkm bo słyszałem że ludziom potrafi paść nawet przed 100kkm, a
    widzę że te 200 to też w sumie tandeta ;)

    Pzdr.
    L.

  • 27. Data: 2011-10-31 15:43:43
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał

    > Powiedz to mojej, ma 320 tys. I jeszcze działa.

    No ale jak jej powiem to natychmiast padnie!
    Może lepiej nie :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 28. Data: 2011-10-31 17:56:04
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-31 08:35, marcin pisze:
> [...]
    > wiadomości news:gugra7l2g6954nagj8baljlqvkp3o9dmkb@4ax.com...

    > 380 kkm, passat B4 zaczął się czarny dym powyżej 2500 obrotów ale

    Jak czarno to za mało powietrza, a za dużo paliwa, weź no kompa podłącz
    i sprawdź parametry zadane z odczytanymi, może ino przepływka głupoty
    pokazuje ;)

    Pozdrawiam !

  • 29. Data: 2011-10-31 23:16:36
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "KS" <o...@o...pl> napisał

    > Ano z powodu pęknięcia węża turbina pracowała prawie bez
    > obciążenia co skutkowało zbyt wysokimi obrotami jej wirnika.
    > Teraz ma już dość o czym wkrótce się przekonasz.

    oczywiscie. przekona sie zaraz, jutro, lbo może i pojutrze;)

    naprawde, Panowie, te wasze opowiesci sa rewelacyjne.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 30. Data: 2011-10-31 23:22:56
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "KS" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak też sobie to tłumaczyłem.
    > Tyle że jak dzwoniłem do warsztatu coby się wstępnie umówić, to facet mi
    > powiedział że owszem turbina przez to osiągała wyższe obroty, ale on nie
    > słyszał aby to uszkadzało turbinę.
    > Warsztat który regeneruje turbiny.

    sprawdź ew. turbinę, słuchaj, czy nic nowego sie nie dzieje z nią,
    Nie wiem, jak w twoim aucie, ale znam mnustwo aut, w ktorych turbo gwizdało
    niemal od nowosci, znam też alfę, w której turbo gwizda od dawna, a auto ma
    już przejechane ponad 200000,
    w mojej 2.4 jtd też ją słychać, ja przejechałem ponad 25000 - auto na
    liczniku ma ponad 240000 (ile naprawde? :) ) i zyje, a jak kupoiwałem
    pracowała identycznie.

    ten wąż u ciebie pewnie był niesczelny od dawna, a dopiero go uslyszales jak
    sie rozwalil do konca,
    teraz go uszczelniles, może taki efekt sie pojawil?

    jedz do kogos kto sie zna, usluyszy, zobaczy, a nie sluchaj porad w w
    stylu - sam zobaczysz, jak niebawem ci silnik wybuchnie;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek