  • 1. Data: 2011-10-30 09:25:27
    Temat: Waw - CZęstochowa Alternatywnie do gierkówi
    Od: "G" <g...@g...pl>

    Muszę się w zaduszki wybrać z Warszawy pod Częstochowe.
    Jechałem ostatnio gierkówką z Warszawy w strone łodzi żeby się dostać do
    autostrady to
    to co zobaczyłem, te przebudowy, zwęzenia przeraziły mnie totalnie, mając na
    uwadze właśnie nadchodzącą podróż do CZestochowy.
    Wymyśliłem sobie objazd WWA - Grodzisk Maz - Żyrardów - Skierniewice -
    Brzeziny - Piotrków Tryb i dalej DK1.
    Dobrze kombinuje? Gra warta świeczki, czy może tam się jedzie podobnie,
    przez jakieś remonty, wahadeła itp?
    Prośba o rade, zapewne ktoś tamtędy też jezdzi..
    Pozdr.

  • 2. Data: 2011-10-30 10:23:41
    Temat: Re: Waw - CZęstochowa Alternatywnie do gierkówi
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-30 08:25:27 +0000, "G" <g...@g...pl> said:

    > Wymyśliłem sobie objazd WWA - Grodzisk Maz - Żyrardów - Skierniewice -
    > Brzeziny - Piotrków Tryb i dalej DK1.

    W piątek tak objeżdżali korek wyjeżdżający z Warszawy na południe.

    > Dobrze kombinuje?

    Ogólnie tak, ale: w dni świąteczne jeździ mniej ciężarówek, za to
    osobówkami kierują ludzie naćpani, napruci i odmóżdżeni wizją śmierci
    Hanki Mostowiak.

    > Gra warta świeczki, czy może tam się jedzie podobnie, przez jakieś
    > remonty, wahadeła itp?

    IMHO lepiej na Grójec, Radom, Skarżysko, Radomsko i już masz
    Częstochowę (za Piotrkowem gierkówka też już jet zwężona i rozbabrana
    na długim odcinku).
    U mnie drastycznie spadło spalanie - a cały ten odcinek jadę mając ~95
    km/h na liczniku...

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-10-30 12:58:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Oct 2011 10:23:41 +0100, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    >IMHO lepiej na Grójec, Radom, Skarżysko, Radomsko i już masz
    >Częstochowę (za Piotrkowem gierkówka też już jet zwężona i rozbabrana
    >na długim odcinku).

    IMHO lepiej Grójec - Nowe Miasto - Końskie - Radomsko.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-10-30 13:01:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Oct 2011 09:25:27 +0100, "G" <g...@g...pl>
    wrote:

    >Wymyśliłem sobie objazd WWA - Grodzisk Maz - Żyrardów - Skierniewice -
    >Brzeziny - Piotrków Tryb i dalej DK1.

    Nie wiem jak w Skierniewicach, bo ostatnio omijam to miasto bokiem,
    ale tam jest remont głównej przelotowej dtrogi, akurat w kierunku na
    Łódź. Dodatkowo wyjazd ze skierniewic przebiega koło cmentarza, więc
    sam wiesz. Dodatkowo w Brzezinach jest remont wylotówki 708 do
    krajówki i jest poprowadzony objazd przez wioski. Rzeziny - Piotrków -
    wąsko i momentami bardzo dziurawo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2011-10-30 15:08:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-30 11:58:51 +0000, jerzu <t...@p...onet.pl> said:

    > IMHO lepiej Grójec - Nowe Miasto - Końskie - Radomsko.

    I pewnie będę musiał to następnym razem sprawdzić - choć gdy ruszam
    około 19-21 w środku tygodnia, to jadę raczej pustą trasą, za to
    prostą i szeroką.
    :-)

    --
    Bydlę