  • 31. Data: 2011-10-31 23:24:54
    Temat: Re: Była sobie turbina
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gugra7l2g6954nagj8baljlqvkp3o9dmkb@4ax.com...

    > Powiedz to mojej, ma 320 tys. I jeszcze działa.

    al ty masz turbo w aucie na f.
    :) napewno ktos ci ja wymienia na parkingu.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 32. Data: 2011-10-31 23:25:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Oct 2011 23:24:54 +0100, "Bartek"
    <N...@p...fm> wrote:

    >al ty masz turbo w aucie na f.
    >:) napewno ktos ci ja wymienia na parkingu.

    Na lepsze? Bez sensu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2011-11-01 01:47:33
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > 380 kkm, passat B4 zaczął się czarny dym powyżej 2500 obrotów ale
    > jeszcze ciągnie.

    jakbym powiedzial mojej to by sie z waszych smiala. 623tys w dniu
    dzisiejszym. japonska, w silniku z konstrukcyjnie 1983 roku. nie
    gwizdze, nie chlapie olejem. po prostu dziala. w tym roku wymienialem
    tylko uszczelke bo sie wziela i wypierdziala (pod kolektorem
    wydechowym). silnik trzyma kompresje jak trzeba, pompa oleju ma luzy w
    granicach tolerancji fabrycznych, nie dymi i odpala przy -30 na dotyk.
    orginalne sprzeglo wymienilem przy 445 tys. nastepne juz niestety przy
    okolo 590.
    niestety za silnikiem nie podaza nadwozie (rdza).

  • 34. Data: 2011-11-02 08:39:56
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    jerzu wrote:

    > Powiedz to mojej, ma 320 tys. I jeszcze działa.

    Moje dwie służbowe po 350 i 370 tys wytrzymały jak samochody poszły do żyda.

  • 35. Data: 2011-11-05 21:57:33
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Więcej szczęścia niż rozumu, za wymianę urwanego kawałka i regenerację
    reszty skasowali mnie tylko na 8 stówek, potem parę godzin sobotniego
    relaxu z kumplem i padaka ożyła, przy okazji wyczyściłem dolot, egr i
    inne syfy i mam wrażenie że skodowóz lepiej się zbiera :>
    Dowiedziałem się że za demontaż+montaż turbiny ludki biorą 300 zł, po
    tych przejściach wydaje mi się, że to naprawdę małe pieniądze ;)

    L.