  • 1. Data: 2011-10-29 23:21:51
    Temat: Święto Wszystkich Oldtimerów
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Przez cały rok stoją w stodołach lub garażach. Ale z okazji Wszystkich
    Świętych są z nabożnym skupieniem wyciągane z ciepłych pieleszy przez swoich
    wiekowych właścieli, by zrobić przedświąteczne zakupy i dojechać szczelnie
    wypełnonym rodzinką, kwiatami i zniczami na cmentarz.
    To 1 listopada ładnych kilka lat temu po raz pierwszy zobaczyłem na własne
    oczy Syrenę 101 a dziś z kolei widziałem, rzadko dziś spotykaną Skodę 1000MB
    na parkingu pod Biedronką, którą niepewnie na świąteczne zakupu zajechało
    starsze małżeństwo. Trochę później, jadac na wiejski cmentarz mijałem
    kolumnę samochodów wlokących się za Simsonem Duo, też dziś rzadkim okazem. A
    jakie Wy w ostatnim czasie spotkaliście oldtimery?
    --------------
    Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
    Największe żarskie forum dyskusyjne:
    Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/

  • 2. Data: 2011-10-29 23:33:00
    Temat: Re: Šwieto Wszystkich Oldtimerów
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rabbit McCroolick

    > A jakie Wy w ostatnim czasie spotkali?cie oldtimery?

    Głównie Lanosy i stare Corolle.

  • 3. Data: 2011-10-29 23:40:01
    Temat: Re: Święto Wszystkich Oldtimerów
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rabbit,

    Saturday, October 29, 2011, 11:21:51 PM, you wrote:

    [...]

    > jakie Wy w ostatnim czasie spotkaliście oldtimery?

    Musiałem odwiedzić cmentarz i widziałem sporo starych, niedzielnych
    kierowców. To, co wyrabiali na drodze naprawdę wołało o pomstę do
    nieba :(

    O dziwo - jeździli w dość nowych samochodach. Najbardziej zaskoczył
    mnie dziadek w Citroenie C1, który wlokąc się niewiele ponad 20km/h
    ciął zakręt przejeżdżając linię o dobrą połowę szerokości swojego -
    jakże wielkiego - pojazdu. Ten zakręt, jadąc z dołu w lewo:
    http://g.co/maps/qxk6n (dach hotelu przesłania prawy pas jezdni za
    zakrętem - tam jest normalny pas).

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-10-29 23:41:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-10-2011 23:33, to pisze:
    > Głównie Lanosy i stare Corolle.

    Ja dziś widziałem mojego sąsiada oldtimera, wybierał się Loganem na
    akcję znicz :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-10-29 23:44:03
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Ja dziś widziałem mojego sąsiada oldtimera, wybierał się Loganem na
    > akcję znicz :)

    W jakim charakterze?

  • 6. Data: 2011-10-29 23:49:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-10-2011 23:44, to pisze:
    > W jakim charakterze?

    W charakterze podejrzanego o niedzielne kapelusznictwo ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2011-10-29 23:52:04
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > W charakterze podejrzanego o niedzielne kapelusznictwo ;)

    Swoją drogą, to dawno się tak nie natrąbiłem jak dzisiaj, akurat mi się
    spieszyło, a wszędzie stada jakichś debili.

  • 8. Data: 2011-10-29 23:57:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-10-2011 23:52, to pisze:
    > Swoją drogą, to dawno się tak nie natrąbiłem jak dzisiaj, akurat mi się
    > spieszyło, a wszędzie stada jakichś debili.

    Wiesz co, w Piasecznie dostaję taką lekcję, że już mi się nie chce
    sięgać do wajchy klaksonu ;) No może czasem puszczają nerwy:
    http://youtu.be/ScrnT9GGy9E?hd=1 ale _codziennie_ coś takiego się
    przytrafia...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2011-10-30 00:01:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-29, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Wiesz co, w Piasecznie dostaję taką lekcję, że już mi się nie chce
    > sięgać do wajchy klaksonu ;) No może czasem puszczają nerwy:
> [...]
    Pani pomyslala: idiota o malo we mnie nie wjechal, przeciez ja mialam
    pierwszenstwo ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-10-30 00:03:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-10-2011 00:01, AZ pisze:

    > Pani pomyslala: idiota o malo we mnie nie wjechal, przeciez ja mialam
    > pierwszenstwo ;-)

    Pani miała we łbie siano więc nie mogła myśleć. Zamiast przyśpieszyć,
    zjechać ze skrzyżowania i zatrzymać się przed przejściem to widząc mnie
    zaczęła zatrzymywać się na środku skrzyżowania...ech.

    Pozdrawiam
    Paweł