  • 141. Data: 2011-08-31 20:40:06
    Temat: Re: Boje w sądzie z firmą ubezpieczeniową zakończone
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 16:59:14 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > A zagwarantujesz, że sprawa z dwoma skończy się równie szybko jak z jednym?
    > I jeszcze przydałaby się gwarancja, że na sprawie pozwane będzie TU.
    zawsze będzie przypozwane - z automatu.

    --
    ___________ (R)

  • 142. Data: 2011-08-31 23:05:38
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > No, a jak się fakty kłócą z teoryjką, w którą wierzysz, to wypadałoby
    > odszczekać i przeprosić za epitety raczej:
    > http://forsal.pl/
    artykuly/408350,ubezpieczyciele_traca_coraz_wiecej_n
    a_oc_komunikacyjnym.html

    > "Aż 0,95 mld zł stracili ubezpieczyciele w ubiegłym roku na sprzedaży
    > polis OC komunikacyjnego - wynika z najnowszych danych KNF. Ale co
    > istotniejsze, przestali też zarabiać na polisach AC. Tu strata wyniosła
    > prawie 0,09 mld zł, choć jeszcze w w 2008 roku zarobili na nich 0,44 mld
    > zł. Wtedy zyskami z AC towarzystwa rekompensowały sobie choć część strat
    > na OC, które w tamtym roku przekroczyły 700 mln zł.
    > - Gigantyczne straty na OC pokazują, że ubezpieczyciele wykończyli się
    > nawzajem wojną cenową - mówi Wojciech Rabiej, prezes Rankomat.pl."

    Eh, nadal nic nie rozumiesz. :) Nie ma znaczenia, czy mieli z jakiegoś
    fragmentu działalności księgowa stratę czy nie. Nawet JEŚLI akceptują
    straty z jakiegoś produktu, bo dzięki temu sprzedają inne, zyskowne
    produkty to i tak akceptują tylko pewien jej poziom, więc stwierdzenie,
    ze wysokość składki zależy od wysokości wypłacanych odszkodowań jest tak
    samo prawdziwe. A czy suma składek to będzie 110% sumy odszkodowań, czy
    np. 90% to naprawdę w tym kontekście mało ważne.

  • 143. Data: 2011-08-31 23:08:31
    Temat: Re: Boje w s?dzie z firm? ubezpieczeniow? zakonczone
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Cavallino

    > artykuly/408350,ubezpieczyciele_traca_coraz_wiecej_n
    a_oc_komunikacyjnym.html

    > Eh, nadal nic nie rozumiesz. :)

    Nie - to Ty nie rozumiesz, że używasz słów w takich połączeniach, że razem
    tworzą tezę.
    Fałszywą.

  • 144. Data: 2011-09-01 02:59:46
    Od: to <t...@x...abc>

    begin r...@k...pl

    > Tak, prawo zatrzymania (uregulowane w k.c.).

    Podaj konkretny artykuł. ;)

  • 145. Data: 2011-09-01 03:01:13
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > Nie - to Ty nie rozumiesz, że używasz słów w takich połączeniach, że
    > razem tworzą tezę.
    > Fałszywą.

    OK, dla Ciebie białe może być czarne, a czarne -- białe, Twoje prawo.

  • 146. Data: 2011-09-01 03:01:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin cef

    > Tylko w tym wariancie przy szkodzie na "byle co" w trzynastoletnim aucie
    > będzie
    > miał rozliczenie szkody całkowitej a nie pełne ubezpieczenie.

    Skoro naprawa jest droższa niż auto, to co w tym dziwnego?

  • 147. Data: 2011-09-01 03:05:03
    Od: to <t...@x...abc>

    begin ToMasz

    > to poco napisałeś to zdanie? Ja jestem idiotą a Ty wszechwiedzącym?
    > LEniem?

    Wyraziłem opinię, ale nie chce mi się jej uzasadniać, bo sprawę uważam za
    oczywistą, a ponadto już chyba kiedyś takie uzasadnienie z mojej strony
    było.

    > JAki masz współudział w kosztach? +20% składki bez wpływu na wysokość
    > odszkodowania?

    No powiedzmy. Dla niektórych to dużo.

    Nie wiem w ogóle skąd ta chęć "zaostrzania" warunków OC. I tak jak na
    nasze warunki to ubezpieczenie jest drogie, a stłuczka czy nawet wypadek
    każdemu może się zdarzyć. Nikt nie powoduje wypadków celowo, a jeśli tak
    się dzieje, to podchodzi to pod KK i ubezpieczenie nie ma tu nic do
    rzeczy. Po co więc tworzyć dodatkowe szykana w następstwie zdarzenia w
    dużej mierze losowego?

  • 148. Data: 2011-09-01 03:06:37
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > Oczywiście że będzie.
    > Zniżka za bezszkodowość bez zmian, zwyżka za szkodowość +1000%.

    Wtedy się okaże, że połowa aut zarejestrowana jest na emerytów bez
    prawka.

  • 149. Data: 2011-09-01 03:08:32
    Temat: Re: Boje w sądzie z firmą ubezpieczeniową zako?czone
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Jarek Andrzejewski

    > jeśli chcą dokładać do interesu, to chyba nie ma co narzekać? Kto
    > bogatemu zabroni? :-)

    To są projekcje Cavallina. :> W rzeczywistości prawdopodobnie kilka
    najtańszych ubezpieczalni zarabia na OC, a reszta dostosowuje do nich
    ceny, żeby nie wypaść z rynku (innych, bardziej rentownych ubezpieczeń),
    ale już nie zarabia, bo ma np. wyższe koszty lub bardziej kreatywnych
    księgowych. ;-)

  • 150. Data: 2011-09-01 08:00:35
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    to wrote:
    > begin cef

    > Skoro naprawa jest droższa niż auto, to co w tym dziwnego?

    Wydawało mi się, że naprawa z czyjegoś OC działa jednak trochę
    inaczej niż naprawa z własnego AC.
    Ale pewnie jest tak jak piszesz.