eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBłysło... (cross) › Re: Błysło... (cross)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!news1.as
    3257.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-e
    xc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED
    !not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Date: Mon, 5 Aug 2013 13:01:16 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Błysło... (cross)
    In-Reply-To: <3...@4...net>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1308051253110.2272@quad>
    References: <rrindj5kxfbe.fuaeejifzbah$.dlg@40tude.net>
    <Pine.WNT.4.64.1307302328110.2516@quad>
    <g63eq9udq6q9.1uh948ra7q73f$.dlg@40tude.net>
    <Pine.WNT.4.64.1308021049580.4016@quad>
    <1...@4...net>
    <Pine.WNT.4.64.1308032352140.1544@quad>
    <3...@4...net>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 56
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1375700817 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1253 83.15.167.123:62009
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2500358 pl.pregierz:2079496
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 4 Aug 2013, mlodz wrote:

    > Dnia Sat, 3 Aug 2013 23:59:46 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    >
    >> Skąd wziąłeś pomysł że może być inaczej?
    >
    > oznakowanie" zrobiło się wtrętem. :D

    A to przepraszam :)

    Znaczy ni mniej ni więcej, a wysuwasz tezę, że mój post całkiem
    przypomina polskie drogi, *przeładowane znakami* które niemal
    wszyscy ignorują?
    :D
    No to jest powód do zastanowienia się, nad tymi znakami.
    A Ty chcesz "więcej, więcej, więcej".

    > No to poteoretyzujmy nad tym konkretnym przypadkiem.
    >
    > Załóżmy, że miejsce jest rzeczywiście wypadkogenne
    [...]
    > Chcemy teraz zadbać o bezpieczeństwo podróżujących w tamtych okolicach.
    > Co robimy:
    >
    [...]
    > 2. Poprawiamy oznakowanie i pozwalamy kierowcom z jako takim
    > wyprzedzeniem zorientować się,

    Być może.

    Ale tego *NIE WOLNO* robić za pomocą nadmiarowego ograniczenia!
    Oznakowanie "za 200 metrów 60" być może tak.
    Ale "70" które jest dla większości kierujacych ZBĘDNE (bo i tak
    z prędkości pościgowej będą *hamowali*, nie ma sensu oczekiwać,
    że jeden z drugim pojedzie metodą "odpuszczenia gazu") spowoduje
    pogłębienie przekonania, że ograniczenia można ignorować.

    NIE, nie i NIE!

    > To (70) było może i za bardzo dostosowanym do realiów pomysłem, ale
    > po prostu gdyby choćby takie coś tam stało, to mógłbym pluć w gębę
    > tylko i wyłącznie sobie.

    Nie.
    Świadczyłoby jedynie, że masz bardzo mocno utrwalone złe nawyki.

    Tak, winnymi tych nawyków są drogowcy, stawiający "zapasowe"
    ograniczenia, to prawda.
    Ale IMO tego nie należy pogłębiać!

    Bo potem jeden z drugim jest w szoku, że było "40", pojechał
    w ślimaka "ledwo" 55 i szorował oponami po krawężniku.
    A niektórzy to i ciężarówki powywracali.
    A "40" znaczy "tu 40", nie "gdzieś tam daleko jeszcze można 60".

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: