-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: xyz <x...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Blokowanie ruchu
Date: Thu, 17 Dec 2015 19:18:32 +0100
Organization: xyz
Lines: 57
Message-ID: <n4uub5$lvq$1@node2.news.atman.pl>
References: <n4pkua$u33$1@node1.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<n4su94$nkc$1@node2.news.atman.pl>
<X...@l...net>
Reply-To: x...@i...pl
NNTP-Posting-Host: staticline24617.toya.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1450376357 22522 85.89.180.44 (17 Dec 2015 18:19:17 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Dec 2015 18:19:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.4.0
In-Reply-To: <X...@l...net>
X-Antivirus: avast! (VPS 151217-0, 2015-12-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574174
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-12-17 o 01:56, PiteR pisze:
> na ** p.m.s ** xyz pisze tak:
>
>
>> I właśnie dlatego pytam, bo: 1) to coś jak włączenie się do ruchu
>> przy ograniczonej widoczność, to obowiązkiem kierującego jest
>> wiedzieć czy nie zagraża bezpieczeństwu i nie zmusi innych do
>> niezamierzonych działań
> imho wolne wycofywanie z zatok tyłem, na logikę powinna być podzielona
> odpowiedzialność a nie zapier sobie 70 bo cofający jest zawsze
> szkodowy.
Tu się nie zgodzę, ale na świadome walenie też nie daję przyzwolenia.
Jadący 70 może być jedynie ukarany za prędkość jak się udowodni lub za
stworzeni
zagrożenia jeśli jasno widać że jechał dużo za szybko i nie było
fizycznej możliwości go zobaczyć.
(zakładamy że jadąc prawidłowo byłby widoczny odpowiednio wcześniej)
>
>> 3) jeśli to było auto wyższe niż osobowe to jego kierowca widzi
>> lepiej bo nic mu nie zasłania (parkują tylko osobówki o
>> standardowych wymiarach)
> ale ty jesteś uparty, dać ci link do Google Maps gdzie droga zagina
> się?
Wiem jak się droga zagina, ale będąc na zagięciu/łuku jak widzę że coś
jedzie to nie kontynuuję
jazdy tylko się zatrzymuję i czekam jak przejedzie ten co ma pierwszeństwo.
W tedy też mam jeszcze jakieś pole manewru.
Jestem uparty ale tylko dlatego że takie oszołomy wchodzą nam na głowę i
nie pozwalają żyć normalnie.
Jedynie wysoka i nieuchronna kara może ich od tego powstrzymać.
Ja bym się tam nie pchał jak bym widział że on już jedzie tą drogą,
niech zjedzie/przejedzie i luzik.
Ale jak mam już 60-70% drogi za sobą i mam wycofać to już lekka przesada.
>
>
>> Jakimś rozwiązaniem było by zrobienie tej ulicy jednokierunkowej,
>> przynajmniej takie sytuacje by się raczej już nie zdarzały.
> Ooo na pewno, dobrze byłoby ale to nie w tym kraju. Tu tylko myśli
> Biedronka. Kiedy ludzie wytłuką ścieżkę w trawie Biedrona robi w tym
> miejscu chodnik. Kiedy buc który kupił ziemię się ogrodził i zablokował
> schody Biedrona przeniosła je 10m w bok.
>
> Ludzi powino się tresować. Powinni wiedzieć że nadkładam dwa bloki ale
> jadę spokojnie jenokierunkową a tymczasem bydło jeździ nawet pod prąd
> nagminnie. Codziennie spotykam takiego pajaca. Mam chcęć mu polbrukiem
> przyłożyć.
>
>
Tak powinno być, czasem na nowych osiedlach robi się podobnie, chodniki
buduje się
tam gdzie ludzie wydepczą bo wiadomo że tamtędy chodzą bo wygodniej :).
Pozdrawiam
--
--- xyz
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-18 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-18 Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- 2024-12-17 Rodzaj przekładni planetarnej z