  • Data: 2015-12-17 19:18:32
    Temat: Re: Blokowanie ruchu
    Od: xyz <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-17 o 01:56, PiteR pisze:

    > imho wolne wycofywanie z zatok tyłem, na logikę powinna być podzielona
    > odpowiedzialność a nie zapier sobie 70 bo cofający jest zawsze
    > szkodowy.
    Tu się nie zgodzę, ale na świadome walenie też nie daję przyzwolenia.
    Jadący 70 może być jedynie ukarany za prędkość jak się udowodni lub za
    stworzeni
    zagrożenia jeśli jasno widać że jechał dużo za szybko i nie było
    fizycznej możliwości go zobaczyć.
    (zakładamy że jadąc prawidłowo byłby widoczny odpowiednio wcześniej)

    > ale ty jesteś uparty, dać ci link do Google Maps gdzie droga zagina
    > się?
    Wiem jak się droga zagina, ale będąc na zagięciu/łuku jak widzę że coś
    jedzie to nie kontynuuję
    jazdy tylko się zatrzymuję i czekam jak przejedzie ten co ma pierwszeństwo.
    W tedy też mam jeszcze jakieś pole manewru.
    Jestem uparty ale tylko dlatego że takie oszołomy wchodzą nam na głowę i
    nie pozwalają żyć normalnie.
    Jedynie wysoka i nieuchronna kara może ich od tego powstrzymać.
    Ja bym się tam nie pchał jak bym widział że on już jedzie tą drogą,
    niech zjedzie/przejedzie i luzik.
    Ale jak mam już 60-70% drogi za sobą i mam wycofać to już lekka przesada.

    > Ooo na pewno, dobrze byłoby ale to nie w tym kraju. Tu tylko myśli
    > Biedronka. Kiedy ludzie wytłuką ścieżkę w trawie Biedrona robi w tym
    > miejscu chodnik. Kiedy buc który kupił ziemię się ogrodził i zablokował
    > schody Biedrona przeniosła je 10m w bok.
    >
    > Ludzi powino się tresować. Powinni wiedzieć że nadkładam dwa bloki ale
    > jadę spokojnie jenokierunkową a tymczasem bydło jeździ nawet pod prąd
    > nagminnie. Codziennie spotykam takiego pajaca. Mam chcęć mu polbrukiem
    > przyłożyć.

    Tak powinno być, czasem na nowych osiedlach robi się podobnie, chodniki
    buduje się
    tam gdzie ludzie wydepczą bo wiadomo że tamtędy chodzą bo wygodniej :).

    --- xyz