  • Data: 2015-12-17 01:56:37
    Temat: Re: Blokowanie ruchu
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** xyz pisze tak:

    > I właśnie dlatego pytam, bo: 1) to coś jak włączenie się do ruchu
    > przy ograniczonej widoczność, to obowiązkiem kierującego jest
    > wiedzieć czy nie zagraża bezpieczeństwu i nie zmusi innych do
    > niezamierzonych działań

    imho wolne wycofywanie z zatok tyłem, na logikę powinna być podzielona
    odpowiedzialność a nie zapier sobie 70 bo cofający jest zawsze
    szkodowy.

    > 3) jeśli to było auto wyższe niż osobowe to jego kierowca widzi
    > lepiej bo nic mu nie zasłania (parkują tylko osobówki o
    > standardowych wymiarach)

    ale ty jesteś uparty, dać ci link do Google Maps gdzie droga zagina
    się?

    > Jakimś rozwiązaniem było by zrobienie tej ulicy jednokierunkowej,
    > przynajmniej takie sytuacje by się raczej już nie zdarzały.

    Ooo na pewno, dobrze byłoby ale to nie w tym kraju. Tu tylko myśli
    Biedronka. Kiedy ludzie wytłuką ścieżkę w trawie Biedrona robi w tym
    miejscu chodnik. Kiedy buc który kupił ziemię się ogrodził i zablokował
    schody Biedrona przeniosła je 10m w bok.

    Ludzi powino się tresować. Powinni wiedzieć że nadkładam dwa bloki ale
    jadę spokojnie jenokierunkową a tymczasem bydło jeździ nawet pod prąd
    nagminnie. Codziennie spotykam takiego pajaca. Mam chcęć mu polbrukiem
    przyłożyć.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.