eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBiling Połączenia Przychodzące tajemnica Telekomunikacyjna? › Re: Biling Połączenia Przychodzące tajemnica Telekomunikacyjna?
    From: Waldek Godel <n...@y...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Biling Połączenia Przychodzące tajemnica Telekomunikacyjna?
    Date: Wed, 21 Mar 2012 16:17:58 +0000

    Dnia Wed, 21 Mar 2012 17:05:21 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > http://www.giodo.gov.pl/1520016/id_art/3378/j/pl/

    Tekst w zasadzie jest kosmiczną bzdurą, bo od kilkudziesięciu lat
    obowiązuje podstawowa zasada prawna, że co nie jest explicite zabronione -
    jest dozwolone. To, że ustawodawca nie przewidział nie jest tożsame z tym,
    że zabronił - bo nie miał jak zabronić.
    Tajemnica telekomunikacyjna też nie ma nic do tego, bo jako abonent znam i
    mam praw znać numery które do mnie dzwoniły.
    Podstawowym problemem jest fakt, że nikomu się nie chce tego zrobić. Ale
    jak pierwszy operator wpadnie na pomysł takiej usługi, oferując miesięczny
    billing połączeń przychodzacych za powiedzmy 3 zł + VAT, to inni
    natychmiast to wprowadzą.

    Więc tekst z powyższego linka powinien brzmieć:
    "Czy mogę uzyskać od operatora telekomunikacyjnego wykaz rozmów
    przychodzących na mój telefon?

    Nie, gdyż co prawda nie ma podstaw prawnych do odmowy pozyskania takiego
    wykazu, ale żaden operator nie oferuje takiej usługi, bo nie musi.
    Jeżeli natomiast zechce i zaoferuje, wtedy odpowiedź będzie brzmiała: TAK"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka