eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBiling Połączenia Przychodzące tajemnica Telekomunikacyjna? › Re: Biling Połączenia Przychodzące tajemnica Telekomunikacyjna?
  • Data: 2012-03-21 19:33:17
    Temat: Re: Biling Połączenia Przychodzące tajemnica Telekomunikacyjna?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > To Ty nie zrozumiałeś - tajemnica dotyczy osób i podmiotów trzecich,
    > ponieważ w odróżnieniu od tradycyjnej korespondencji, gdzie treść listu
    > znali tylko nadawca i odbiorca, w przypadku komunikacji elektronicznej
    > firma telekomunikacyjna również może poznać treść komunikacji.
    > Ale nadawca i odbiorca zawsze znają treść korespondencji, więc tajemnica
    > nie ma tu nic do rzeczy. Dlatego też - skoro już o tradycyjnej analogowej
    > korespondencji - otwarcie tradycyjnego analogowego listu przez osobę
    > trzecią jest naruszeniem tajemnicy korespondencji, a otwarcie przez
> [...]

    Co obejmuje tajemnica telekomunikacyjna i kto jest zobowiązany do jej
    zachowania w ustawie jest na którą powoływał się ten artykuł. Więc nie wiem
    co ma do rzeczy, że "abonenci znają".

    > PS. Sugeruję jakieś wprawki w cięciu cytatów.

    No właśnie naucz się pisać na niusy. Wyciąłeś odnośnik do dokumentu który
    komentujesz. http://www.giodo.gov.pl/1520016/id_art/3378/j/pl/