  • 1. Data: 2012-03-20 08:12:04
    Temat: Biling Połączenia Przychodzące tajemnica Telekomunikacyjna?
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Czy to Możliwe?
    Moje Pytanie do PLAY

    Dlaczego przy numerze tel ............... w historii połączeń przy
    niektorych zdarzeniach wyświetlany jest w zakładce Nr telefonu - Połączenie
    przychodzące a w opisie Połączenie z Play lub z poza Play Dlaczego nie jest
    wyświetlany numer telefonu

    ODPOWIEDZ:
    Szanowny Panie,

    dziękuję za zgłoszenie, dotyczące połączeń przychodzących.

    W odpowiedzi uprzejmie informuję, że w sieci Play rejestrowane są zarówno
    połączenia wychodzące, jak i przychodzące dla danego numeru telefonu. Dane
    te są przechowywane przez okres 12 miesięcy. Informacja o połączeniach
    przychodzących objęta jest Tajemnicą Telekomunikacyjną, a udostępnienie
    danych o połączeniach przychodzących odbywa się jedynie na wniosek Policji
    lub Prokuratury.

  • 2. Data: 2012-03-20 10:33:46
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Tylko Play wg mojej wiedzy tak to pisze u innych operatorów nie ma tego
    problemu.
    Głupota moim zdaniem bo nr telefnu to żadne dane osobowe. Dziś mam go ja jutro
    możesz mieć ty.
    Ale mino tej i innych dziwności w tej sieci dla mnie nadal jest najbardziej
    opłacalna.

  • 3. Data: 2012-03-20 12:31:45
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-03-20 09:12, kowtow pisze:
> [...]
    > danych o połączeniach przychodzących odbywa się jedynie na wniosek Policji

    Kolejna głupota, jaką wygenerował kolejny cymbał pracujący w tej
    śmiesznej firmie.

  • 4. Data: 2012-03-20 13:52:50
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał
> [...]
    > połączeniach przychodzących objęta jest Tajemnicą Telekomunikacyjną, a
    > udostępnienie danych o połączeniach przychodzących odbywa się jedynie

    Hmm... Wobec tego wygląda na to, że wszyscy prowadzimy proceder przestępczy,
    dzień w dzień. W nocy też.
    --
    M.

  • 5. Data: 2012-03-20 18:10:19
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Wyślij to pytanie wraz z odpowiedzią od nich do UKE. Może ich naprostują.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2012-03-20 21:06:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl>

    >..
    > Głupota moim zdaniem bo nr telefnu to żadne dane osobowe. Dziś mam go ja
    > jutro możesz mieć ty.

    Weź sobie przeczytaj czym jest tajemnica telekomunikacyjna

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Tajemnica_telekomunikac
    yjna

  • 7. Data: 2012-03-21 08:09:46
    Od: W <w...@w...pl>

    John Kołalsky wystukał, co następuje:

    > Użytkownik "mz" <a...@w...pl>

    > Weź sobie przeczytaj czym jest tajemnica telekomunikacyjna
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Tajemnica_telekomunikac
    yjna

    Jak się to ma do kastrowania spisu połączeń online z numerów przychodzących?

  • 8. Data: 2012-03-21 14:46:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Mar, 09:09, W <w...@w...pl> wrote:

    > Jak się to ma do kastrowania spisu połączeń online z numerów przychodzących?

    A dlaczego w T-mobile moge przegladac wylacznie polaczenia wychodzace?

    Billing na przychodzace jest osobna platna pozycja?
    W cennikach nie znalazlem.

  • 9. Data: 2012-03-21 17:05:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl>

    http://www.giodo.gov.pl/1520016/id_art/3378/j/pl/

  • 10. Data: 2012-03-21 17:17:58
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 21 Mar 2012 17:05:21 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > http://www.giodo.gov.pl/1520016/id_art/3378/j/pl/

    Tekst w zasadzie jest kosmiczną bzdurą, bo od kilkudziesięciu lat
    obowiązuje podstawowa zasada prawna, że co nie jest explicite zabronione -
    jest dozwolone. To, że ustawodawca nie przewidział nie jest tożsame z tym,
    że zabronił - bo nie miał jak zabronić.
    Tajemnica telekomunikacyjna też nie ma nic do tego, bo jako abonent znam i
    mam praw znać numery które do mnie dzwoniły.
    Podstawowym problemem jest fakt, że nikomu się nie chce tego zrobić. Ale
    jak pierwszy operator wpadnie na pomysł takiej usługi, oferując miesięczny
    billing połączeń przychodzacych za powiedzmy 3 zł + VAT, to inni
    natychmiast to wprowadzą.

    Więc tekst z powyższego linka powinien brzmieć:
    "Czy mogę uzyskać od operatora telekomunikacyjnego wykaz rozmów
    przychodzących na mój telefon?

    Nie, gdyż co prawda nie ma podstaw prawnych do odmowy pozyskania takiego
    wykazu, ale żaden operator nie oferuje takiej usługi, bo nie musi.
    Jeżeli natomiast zechce i zaoferuje, wtedy odpowiedź będzie brzmiała: TAK"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka