eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBiegi a prędkość jazdy. › Re: Biegi a prędkość jazdy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Date: Tue, 4 May 2010 10:17:22 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 48
    Message-ID: <hroon3$8a3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4bdd38af$0$17101$65785112@news.neostrada.pl> <hrjfdi$u0v$1@news.onet.pl>
    <4bdd427c$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
    <hrk1ih$l17$1@inews.gazeta.pl> <4bdd8bae$1@news.home.net.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <s...@c...luftbrandzlung.org>
    <4bde0346$1@news.home.net.pl> <hrm47q$m2k$1@inews.gazeta.pl>
    <4bdeb704$1@news.home.net.pl> <hrmed6$ne3$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1272964643 8515 194.80.173.254 (4 May 2010 09:17:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 May 2010 09:17:23 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <h...@p...onet.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-User: radnor
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277317
    [ ukryj nagłówki ]



    "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    news:hrn5di.4oc.0@poczta.onet.pl...
    > "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    > news:hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl...
    >> Turbina sluzy m.in. do poprawienia krzywych momentu i mocy. Czy zakres
    >> jest waski mozna polemizowac, duzo zalezy od zestrojenia, rozmiaru
    >> turbiny i masy innych czynnikow.
    >
    > Niepotrzebna mi ta komplikacja... Wolę mieć już te swoje 286 koni z 3,5
    > litra :-)
    > Bez żadnego turbo...

    A ja wole miec o polowe lzejszy i silnik H4 z nisko lezacym srodkiem
    ciezkosci i turbine. :-)

    >> Zawodnego tam nic nie ma, wystarczy wymieniac olej na czas i nie gasic
    >> silnika minute po upalaniu, w jezdzie miejskiej nie ma to zadnego
    >> znaczenia.
    >
    > Jak szybko się kręci ta turbina? Jak długo wytrzymują łożyska?

    W moim wytrzymuja bez problemu ponad 200tys kilometrow, do emerytury jezdzic
    nim nie planuje wiec po co mi wiecej?


    > Nie widzę tego w jaki sposób auto z turbo miałoby palić mniej przy
    > majestatycznym toczeniu się - jak opory powietrza i opory toczenia
    > się będziesz miał takie same w obu autach to czy dasz mały silnik
    > z turbo, czy duży bez turbo to w przybliżeniu będzie to samo...
    > Fizyki nie oszukasz.

    Fizyki nie oszukasz, kilka cylindrow wiecej, kilkadziesiat kg wiecej.




    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: