eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBeata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
  • Data: 2015-10-21 15:47:43
    Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 21.10.2015 12:34, neelix wrote:

    > Światła w dzień to ich robota.

    I moim zdaniem to akurat dobrze. Choć rzeczywiście teraz piesi,
    motocykliści i rowerzyści się mniej wyróżniają z tłumu. O sensowności
    można dyskutować i rację każdy będzie miał jak dupę - własną. Natomiast
    upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej dla mnie).

    > Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania to
    > też robota tej wrogiej Polakom formacji.

    Zależy o co ci konkretnie chodzi. Jeśli o teorię to sam kierunek zmian
    był moim zdaniem słuszny - limitowany czas na odpowiedź, widok lub film
    jeśli był to "z pierwszej osoby" a nie rebusy w widokiem na skrzyżowanie
    z góry i pytaniem kto przejedzie drugi od końca (a co to cię obchodzi -
    ciebie interesuje kogo TY masz przepuścić). Pogłoski o długości drażka
    zmiany biegów i rozmiarach tablic rejestracyjnych uważam za
    niewiarygodne (a to dlatego, że akurat zdawałem i ani mi, ani nikomu z
    grupy się coś takiego nie przytrafiło, ani nikt z naszych poprzedników
    nie zwierzał się z takiej sytuacji instruktorowi).

    Legło czasem wykonanie i sam bym przez to mało co nie oblał - masz film
    z podnoszącymi się półzaporami i migającymi czerwonymi. Stopklatka -
    zapory jakieś 60 stopni do ziemi - pytanie czy możesz jechać. Prawidłowa
    odpowiedź tak;)

    Plac z tego co wiem się nie różni niczym (dla samochodów), bo dla moto
    to inna bajka. IMHO jeśli ktoś oblewał samochodem, to rzeczywiście w
    większości były ku temu powody (choć nie zdawałem, ale praktyka się
    chyba nie zmieniła, a teoria jest z grubsza ta sama).

    Jeśli moto, to prawdopodobnie nie wyrobił slalomu wolnego (który w
    zamyśle miał być chyba symulacją przeciskania się w korku, a wyszedł
    sztuczką cyrkową) gladiusem, który słabiej skręca niż mój chopper. Co
    więcej w większości wynikało to z faktu, że wsiadasz na moto, na którym
    z definicji nie masz obycia i od razu musisz woltyżerkę uprawiać. Jak
    byś mógł zrobić rundkę próbną to pewnie zdawalność byłaby o 50% wyższa.

    Inna sprawa, że nie mam pojęcia po co tego wymagać na prawku. Przecież
    wiadomo, że wszyscy to robią na 1 bez sprzęgła czyli z umiejętnościami
    czy praktyką nic to wspólnego nie ma. Pojeżdzą miesiąc to się naumieją.
    A dopóki się nie naumieją to lepiej dla nich, żeby w korkach stali
    grzecznie, a nie wydawało im się, że umieją się przeciskać. Tym bardziej
    rozdwojenie jaźni, że jakby się ktoś próbował przeciskać na egazminie,
    to najprawdopodobniej by z ręki oblał, albo przynajmniej został
    opierdolony przez egaminującego... stojącego w korku w... aucie;)

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: