    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bańka pęka..
    Date: Sun, 18 Nov 2012 00:05:21 +0100

    > Nie mam pojęcia - nie mam ani jednej ich akcji i od dawna tego żałuję.

    Naprawde jest czego zalowac w tej chwili? Czy Apple w ostatnim czasie
    pokazalo cos co mogloby wplynac na wzrost cen akcji? Doszlifowali
    jedynie to co bylo do tej pory nie oferujac nowych rozwiazan. Owszem,
    przybyla wykupiona Siri, ktora chyba wciaz ma status bety oraz mapy o
    ktorych nie trzeba wiecej pisac. Przybyl rowniez 7 calowy kastrat, bo
    inaczej ciezko nazwac urzadzenie, ktore w przeciwienstwie do calej
    rodziny iOS nie ma GPS, retiny (jak Ci sie podoba 163ppi?) czy jednej
    kamery. Oczywiscie wynika to tylko i wylacznie z checi zysku, wspomniane
    wyrzej ficzery pojawia sie w kolejnych wersjach.
    Z niecierpliwoscia czekam jednak na cos przelomowego od Apple, dzieki
    tej firmie mam chocby SGS2 zamiast ipaq 12800. Aczkolwiek obawiam sie,
    ze bez Stefana, nie doczekam sie.