  • Data: 2012-11-18 19:17:01
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mój kolega ma o tym telefonie jednoznaczne zdanie: "piece of shit".

    Na podstawie tego co napisales wyrobilem sobie zdanie o Twoim koledze a
    wlasciwie jego podejsciu do techniki...

    > Absolutnie nie. iPhone4 ma NIEPORÓWNYWALNIE lepszy ekran, nieporównywalnie
    > większą pamięć, nieporównywalnie lepszy user interface, nieporównywalnie
    > lepszy
    > dostęp do aplikacji (Appstore), nieporównywalnie łatwiejszy w obsłudze.

    To NIEPOROWNYWALNIE brzmi niemal jak AMAZING.
    Ok, przeanalizujmy te neporownywalnosci, choc obawiam sie, ze bedzie to
    i tak na zasadzie "grochem o sciane".

    EKRAN:
    Desire - AMOLED or SLCD capacitive touchscreen, 16M colors
    Size 480 x 800 pixels, 3.7 inches (~252 ppi pixel density)

    iPhone4 - LED-backlit IPS TFT, capacitive touchscreen, 16M colors
    640 x 960 pixels, 3.5 inches (~330 ppi pixel density)

    Dla mnie nieporownywalnie lepszy jest ekran w Desire. Sensownie wiekszy
    z prawdziwa amoledowa czernia.

    PAMIEC:
    Desire - 576 MB RAM; 512 MB ROM

    iPhone 4 - 512 MB RAM

    Widzisz tu jakas nieporownywalnosc? No chyba, ze pijesz do pamieci na
    aplikacje.

    USER INTERFACE:
    No prosze Cie...to ikonkowe kalectwo z czasow Win3.11 nazywasz
    nieporownywalnie lepszym interface?
    Desire ma dodatkowo fajna nakladke Sense od HTC.

    SKLEPY Z APLIKACJAMI:
    Obejrzyj od 4:04:
    http://www.youtube.com/watch?v=YwwJ8kgmcdc&NR=1&feat
    ure=endscreen
    Naprawde sugeruje Ci dluzszy kontakt z nowym Androidem, choc chyba to
    nierealne.

    LATWOSC OBSLUGI:
    Jesli ograniczenie funkcjonalne nazywasz nieporowywalna latwoscia
    obslugi to nie pozostaje mi niec innego jak tylko sie zgodzic.
    Podobnie mozesz zestawic hulajnoge z goralem. W kwestii latwosci obslugi
    mamy bezdyskusyjnego zwyciezce.

    Nie wziales pod uwage wspomnianego problemu z antena w iP4 (tak, wiem
    Ciebie on nie dotyczy, Stefan chcial sie po prostu zabawic w Mikolaja i
    dlatego rozdawal bumpery), slotu kart pamieci gdzie mozna skladowac od
    groma mediow, wymiennej baterii, dodatkowych fizycznych przyciskow ktore
    osobiscie lubie, fajniejszego designu.

    > Zgadza się.

    > Porównuję model jednocześnie dostępny w sprzedaży z moim iPhone4.
    > Gdybym chciał porównywać coś współczesnego to musiałbym mówić o iP5.

    No musialbys. Nie widze zbytnio sensu w siedzieniu w muzeum i
    porownywaniem eksponatow. Moze cofniemy sie jeszcze dalej, do czasow gdy
    Palm 650 byl szczytowym osiagnieciem a iPhonea wogole nie bylo?

    Gdybym mial wybierac bez wahania wybralbym Desire.