  • Data: 2012-11-18 20:36:04
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdybyś był na codzień życzliwym człowiekiem
    > to być może miałbym Twoje prośby w większym poważaniu... :-)
    > Twoja reputacja niestety z życzliwością nie ma nic wspólnego.

    no to chyba mnie z kimś pomyliłeś.

    Teraz do Pszemola Atm Ghosta i innych

    poddałem pd rozwagę porównianie 2 firm, które kontynuują linie udanych
    produtków. nie porównuje konkurencyjnych firm, tylko stopień zmian w ich
    kolejnych modelach. jak wykazałem - w aple jest to pic na wodę, w
    porównaniu do samsunga. tyle na temat.
    ToMasz