  • Data: 2012-11-18 23:43:03
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.11.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Z mojego punktu widzenia takie powiekszenie ekranu to porazka.
    > Zalezaloby mi na szerszej klawiaturze w zamian otrzymam wyzszy ekran...

    IP5, jest jakiś nieporęczny jak na 4", trzymając (czy ten też trzeba jakoś
    specjalnie?) w prawej ręce, muszę przesuwać telefon żeby sięgnąć <wróć>
    w kalendarzu i tego okrągłego pod ekranem. Pomijając ogólną głupotę
    projektanta układu przycisków na ekranie, to sama obudowa do trzymania
    jest nieergonomiczna. Mam wrażenie że nowe telefony robi się po to żeby
    ładnie wyglądały na stole, a nie dobrze trzymały się w ręce.

    > Jak dla mnie zmienjszenie wagi jest zaleta, choc moj znajomy zrobil
    > upgrade z iP4 do iP4S zamiast do iP5 wlasnie z powodu wagi. Dla niego
    > iP5 wypada gorzej przez ta "wydmuszkowosc". Wiele osob w sieciowych
    > testach bylo zaskoczonych roznica w wadze, niekoniecznie zreszta na
    > korzysc iP5.

    Robi wrażenie, dziwnie lekkiego, ale wole lżejsze rozwiązania.

    > Niby fajnie, tyle ze w konsekwencji dostajesz dachowke karpiowke. SGS2
    > wg mnie jest na granicy mieszczenia sie w typowej kieszeni typowych
    > spodni. SGS3 jest juz zbyt duzy a kupowanie z tego powodu bojowek jest
    > nieporozumieniem. Wszystko byloby ok gdyby SGS3 mini byl tym samym
    > telefonem z mniejszym ekranem. Okazalo sie jednak inaczej - jest to
    > niedorozwianiety kuzyn wypadajacy w zestawienu gorzej od SGS2.

    Zastanawiam się właśnie jak pogodzić telefon z terminalem do internetu.
    Z tego co ostatnio pooglądałem, to wzorem ergonomii przy obsłudze 1 ręką
    i możliwie dużym ekranie jest Atrix. SGS2, podobnie jak IP5 muszę
    przesuwać w ręce. A skoro tak, to czemu nie wybrać ~4,7" i mieć większy
    ekran HD.
    Zależnie od tego, jakie kto ma ręce, granica może być gdzie indziej,
    jeszcze zupełnie niedawno HD2, wydawał mi się "wielką przesadą".

    > Procek na obecnym poziomie nie ma juz wiekszego znaczenia. Na SGS2
    > wszysko swietnie bryka. Co sensownego mozna wrzucic na SGS3 co muliloby
    > na SGS2?

    A SGS2 z ekranem 720p, też byłby taki szybki?

    > Sporo nowych funkcji z SGS3 zostanie zaimplementowanych w JB 4.1.2 dla
    > SGS2, ktory w ten sposob zyska druga mlodosc.

    Fakt, Samsung zapunktował, 2 poważny update dla 1 modelu. Ciekawe czy inni
    producenci wyciągną z tego jakieś wnioski?

    --
    kakmaratgmaildotcom