  • Data: 2009-04-04 20:09:44
    Temat: Re: Banał z BHP
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 4 Kwi, 20:17, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:
    > . Ci ci podpowiadali w życiu nie
    > To do mnie słowa Kolego Kogucik?
    > Jak do mnie, to źle trafione. Odróżniam planszajbę od pinoli, bociana
    > prawego od lewego i  suporty.
    > Ale może nie do mnie, to przepraszam.
    > Jak nie może wywalić płytek, to tylko duża gumiana podściółka.
    > Ale ślizgania się po hali to nie uniknie. Żadne płytki nie są
    > przeciwślizgowe jak jest ślad oleju, płynu chłodniczego czy czego tam
    > mokrego.
    > Pozdrówka !
    > Wiesiek.
    Jeśli nie Ty to napisałeś.
    "Jak się nie da wiertać w ony posadzce, to można po odtłuszczeniu
    łączonych powierzchni posmarować obie gumolajzem i po lekkim
    przeschnięciu postawić oną takarkę wg tgo jak ma stać i docisnąć
    łączone powierzchnie do siebie. Po godzinie będą sklejone.
    W.Kr."
    To nie do Ciebie piję. Głupszego pomysłu jak przyklejenie tokarki do podłogi nie
    słyszałem. Jeśli już mocować to nie przykleić tylko wbetonować ją na jakieś 20
    centymetrów w klocku betonowym grubym na metr i przynajmniej ze dwa razy
    większym niż tokarka. Pod ciężkie obrabiarki robi się specjalne fundamenty. Tam
    gdzie ludzie łażą zwykła wylewka a pod tokarkami albo frezarkami, o szlifierkach
    nie wspominając specjalny ciężki fundament z najlepszego dostępnego betonu. Tak
    się stawiało w fabrykach tokarki, w czasach gdy młody i piękny bylem. Ale wtedy
    nie było internetu i robiło się według ustalonych i sprawdzonych zasad. A nie na
    podstawie porad udzielanych w internecie przez oszołomów. Ch.. wie czy hala co
    się zawaliła nie była projektowana przy udziale jakiś forumowiczów. Ale po co ja
    to piszę jak chodziło o podest dla robotnika a wy żeście tokarkę na podeście z
    desek stawiali żeby się nie przesuwała. Zero wyobraźni i znajomości tematu
    zaprezentowałeś wspólnie z kolegami.