  • Data: 2009-04-04 19:08:43
    Temat: Re: Banał z BHP
    Od: Wiesiek <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Kwi, 20:17, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:
    . Ci ci podpowiadali w życiu nie
    > widzieli warsztatu z obrabiarkami albo hali fabrycznej. .....
    To do mnie słowa Kolego Kogucik?
    Jak do mnie, to źle trafione. Odróżniam planszajbę od pinoli, bociana
    prawego od lewego i suporty.
    Ale może nie do mnie, to przepraszam.
    Jak nie może wywalić płytek, to tylko duża gumiana podściółka.
    Ale ślizgania się po hali to nie uniknie. Żadne płytki nie są
    przeciwślizgowe jak jest ślad oleju, płynu chłodniczego czy czego tam
    mokrego.
    Pozdrówka !
    Wiesiek.