eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piatek] BMW za dobre na śnieg...Re: BMW za dobre na śnieg...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: BMW za dobre na śnieg...
    Date: Sat, 04 Dec 2010 20:38:54 +0100
    Organization: -
    Lines: 44
    Message-ID: <0...@4...com>
    References: <idb5vk$q1e$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3NcRG1$JFi@mike.oldfield.org.pl>
    <idbjan$d0s$1@news.onet.pl> <c1.01.3NcXlZ$JGg@mike.oldfield.org.pl>
    <iddl42$aeo$1@news.onet.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <c...@y...googlegroups.com>
    <s...@d...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1291491534 10113 82.143.187.50 (4 Dec 2010 19:38:54 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Dec 2010 19:38:54 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331336
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 4 Dec 2010 19:19:32 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    > FWD jest tanie i praktyczne. Na tyle tanie i na tyle praktyczne,
    > że poza segmentem premium, w którym taniość i praktyczność nie
    > są aż tak ważne, praktycznie wykosiło inne rodzaju napędu.

    A jakie tam sa zalety RWD ? Bo rozumiem piszesz o drogich limuzynach,
    gdzie w z tylu ma byc wygodnie, a nie o sporcie ?

    > Jakie zimowe kłopoty? Czy Wy wreszcie możecie mnie uświadomić,
    > jakie to zimowe kłopoty mnie omijają? Czy też po prostu
    > nasłuchaliście się rozmów w maglu i klepiecie po próżnicy?

    po pierwsze to IMHO RWD latwiej wpada w poslizgi. Jedziesz sobie po
    prostej osniezonej drodze .. i musisz byc czujny.
    Moge sie mylic - trudno to rzetelnie porownac.

    Po drugie, jak sa trudne warunki, np gleboki zlodowacialy snieg - to
    FWD zachowuje troche manewrowosci przy predkosciach parkingowych.
    A RWD nie ma zadnej. Ot np stanales pod gore, trzeba ruszyc, tylne
    kola buksuja i zsuwaja sie do rowu, bo jest lekki trawers.
    I co zrobisz ?

    >> Sam kiedys
    >> wykreciłem bączka stara "siodemką", kumpel 2 razy rozbił Omegę
    >> (automatic), ostatnio kupel wpadł w poslizg VW LT.
    > Bo jeździć trzeba umieć.

    No ale wiesz, inni nie potrafia, a tylu baczkow nie wykrecili swoimi
    FWD. One po prostu bardzo rzadko w nie wpadaja.

    A co daje RWD zwyklemu kierowcy ? Nic ?

    >> Jakos nikt ze
    >> znajomych posiadających FWD nie może wpasc w poslizg...
    >Nigdy nie widziałeś FWD wypadającego ryjem z zakrętu po
    >stycznej z kierowcą, który właśnie zesztywniał z przerażenia?

    Jakos nie widzialem. Poza tym - wciskasz sprzeglo i czym sie to rozni
    od RWD ?
    A jeszcze poza tym .. sierra akurat miala to samo, tylko ze moze to
    kwestia opon byla.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: