eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piatek] BMW za dobre na śnieg... › Re: BMW za dobre na ?nieg...
  • Data: 2010-12-04 22:49:30
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 04 Dec 2010 21:27:25 +0100, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >> No i? Ogólnie do jazdy samochodem potrzebna jest czujność.
    >> Szczególnie jak się intensywnie korzysta z prawego pedału. Brak
    >
    > Nie trzeba

    Czego nie trzeba? Czujności? Wielu z takich, którzy w to
    uwierzyli, zrobilło krzywdę sobie lub komuś.

    >> ewentualnych kłopotów większości wynika z tego, że trzymają się
    >> z daleka od granicy przyczepności.
    >
    > No to czemu w RWD ta granica jest znacznie blizej ? :-)

    Ktoś Cię okłamał.

    > Nie bylem zielonym kierowca jak wsiadlem do sierry. A jednak potrafila
    > mnie zaskoczyc.

    A mnie się udało postawić bokiem nagwizdaną przednionapędówkę i
    to nie raz. Coś, co się w ogóle nie powinno wydarzyć, bo przecie
    one nie wpadają w poślizg. Nawet łuku, na spadaniu, auto
    wymagało stabilizowania go, tylko dlatego, że przed łukiem
    musiałem ująć (nawet nie hamowałem).

    >> To ja nie żyję? Ajajajajaj! Co ja teraz zrobię? Pedał gazu ma
    >> więcej niż dwa położenia. Czasem trzeba ruszyć praktycznie bez
    >> gazu. Duży silnik to umożliwia.
    >
    > No i co - i tak nie dasz rady. Nie jedzie, nie jedzie .. buksuje.

    Mówię. Umarłem. Zamarzłem na krzyżówce kilka kilometrów od domu,
    bo tam było wyślizgane, pod górę. Nawet nie wiem, dlaczego teraz
    siedzę w domu i naduszam te klawiszki. To pewnie przez to życie
    po życiu.

    > No widzisz, ja jednak relatywnie sporo jezdzilem po gorskich drogach,
    > czesto nieodsniezanych. Koniec koncow sierra mnie dowiozla wszedzie
    > gdzie chcialem, chyba ze snieg byl po podwozie .. ale jednak w trunych
    > warunkach RWD ma manewrowosc zerowa.

    I dlatego jeździsz teraz FWD i wmawiasz sobie, że to lepsze.

    > Bo jakos nie bardzo sobie wyobrazam "stawiania bokow" na publicznych
    > drogach.

    Ja też. One tak same.

    >> Wszystko zależy od prędkości i kąta skrętu kół. Może się nie
    >> udać. Ostatnią stłuczkę miałem właśnie w FWD, na dohamowaniu.
    >> Syfek był na zakręcie, a na przeciwnym pasie objawił się inny
    >> koleżka.
    >
    > A jakbys jechal RWD to by bylo inaczej ?

    Miałbym jedną zakłócającą siłę na kołach kierowanych mniej.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: