  • Data: 2010-12-04 22:34:15
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-12-2010 o 22:15:03 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    [...]
    > No i widac w BMW spieprzono, bo miala praktycznie taki sam jak w/w
    > pontiac.

    > Niby tak, ale to nadal dyrektorskie limuzyny, a nie sportowe
    > bulwarowki.

    To dziwnie segment definiujesz. Bo mnie mieści się w nim np. SLK i TT.
    Ciężko je za limuzyny uznać.

    > Z oboma. I traca przyczepnosc, i wcale nie wystarczy nogi z gazu
    > zdjac.

    No to polemizuj:

    Jak masz utratę przyczepności ze względu na wychylenie kół, to przednie
    idą w uślizgu. W RWD masz wtedy kontrolę nad osią tylną. W FWD masz
    kontrolę nad niczym.

    Jak masz utratę przyczepności ze względu na zbytnie przyśpieszanie,
    to w RWD masz kontrolę nad kołami skrętnymi. A w FWD nad, nadal,
    niczym.

    RWD mają opinię łatwo wpadających w poślizg, bo montuje się toto w
    autach z mocniejszymi silnikami. Mając więcej nm na kołach łatwiej
    się poślizgać.

    Oprócz tego RWD jest obiektywnie niezaprzeczalnie lepsze od FWD,
    bo mam. :P

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba