  • Data: 2010-12-04 21:27:25
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 4 Dec 2010 19:59:30 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Sat, 04 Dec 2010 20:38:54 +0100, J.F
    >
    > No i? Ogólnie do jazdy samochodem potrzebna jest czujność.
    > Szczególnie jak się intensywnie korzysta z prawego pedału. Brak

    Nie trzeba

    > ewentualnych kłopotów większości wynika z tego, że trzymają się
    > z daleka od granicy przyczepności.

    No to czemu w RWD ta granica jest znacznie blizej ? :-)

    Nie bylem zielonym kierowca jak wsiadlem do sierry. A jednak potrafila
    mnie zaskoczyc.

    > To ja nie żyję? Ajajajajaj! Co ja teraz zrobię? Pedał gazu ma
    > więcej niż dwa położenia. Czasem trzeba ruszyć praktycznie bez
    > gazu. Duży silnik to umożliwia.

    No i co - i tak nie dasz rady. Nie jedzie, nie jedzie .. buksuje.

    > Nie miałem takiej przygody. Owszem, w tamtym roku jeździło mi
    > się ciut gorzej, bo kupiłem auto z parchatymi zimówkami. W tym
    > roku mam nówki sztuki (żaden cymes, niektórzy wręcz uważają że
    > to guano dekady, Uniroyale MS 66 plus), nawet nie musiałem nic
    > wrzucać do bagażnika. Ruszanie na lodzie tez już zaliczyłem,
    > dało się.

    No widzisz, ja jednak relatywnie sporo jezdzilem po gorskich drogach,
    czesto nieodsniezanych. Koniec koncow sierra mnie dowiozla wszedzie
    gdzie chcialem, chyba ze snieg byl po podwozie .. ale jednak w trunych
    warunkach RWD ma manewrowosc zerowa.

    >Mnie? Banana na ryju. I większy zapas przyczepności na osi
    >kierowanej.

    Czyli trzeba miec rajdowe zapedy i jeszcze odpowiednie warunki.
    Bo jakos nie bardzo sobie wyobrazam "stawiania bokow" na publicznych
    drogach.

    > Wszystko zależy od prędkości i kąta skrętu kół. Może się nie
    > udać. Ostatnią stłuczkę miałem właśnie w FWD, na dohamowaniu.
    > Syfek był na zakręcie, a na przeciwnym pasie objawił się inny
    > koleżka.

    A jakbys jechal RWD to by bylo inaczej ?

    J.