eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAwaria turbo dieslaRe: Awaria turbo diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Awaria turbo diesla
    Date: Fri, 18 Nov 2011 22:24:37 +0100
    Organization: male zet
    Lines: 25
    Message-ID: <4...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
    References: <ja390e$l90$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ec55917$0$8450$65785112@news.neostrada.pl>
    <ja3m7c$col$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ec5783d$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja41nb$ggh$1@news.icpnet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja4vqj$hil$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja5296$u9r$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja541e$4rp$2@node2.news.atman.pl> <ja58hf$9jr$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja5h9j$5jl$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja67ms$e8r$1@news.icpnet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    Reply-To: z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com
    NNTP-Posting-Host: apn-77-115-250-227.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1321651481 8196 77.115.250.227 (18 Nov 2011 21:24:41
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Nov 2011 21:24:41 +0000 (UTC)
    To: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.18) Gecko/20110320
    SeaMonkey/2.0.13
    In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414488
    [ ukryj nagłówki ]


    >> , nie mam
    >>> skąd wziąć danych: energii (kręcącego się silnika), strat na sprężaniu,
    >>> oporów wewnętrznych.
    >>
    >> proponuję liczyć tak
    >> na 1 obrót wału spręża się 1dm3 powietrza do 30bar
    >> ile gazu można sprężyc do tego ciśnienia za pomocą energii zawartej w
    >> kole zamachowym (przyjąć średnicę, masę i 5000obr/min)
    >
    > Koło zamachowe to nie jest jedyna część ruchoma, część energii zużytej
    > na sprężenie powietrza odzyskujesz przy rozprężąniu, kupa elementów
    > stawia dodatkowy opór...
    >
    >> albo z drugiej strony: moc rozrusznika pozwala na uzyskanie powiedzmy
    >> 200 obr.min itd itp...
    >
    > 24KM pozwalają pojechać 100km/h (maluch). Uwierz mi na słowo, że
    > bardziej opływowa Astra ze stukonnym silnikiem nie pojedzie 400km/h :)

    Pomyliło Ci się. 200km/h.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: