  • Data: 2011-11-19 02:45:49
    Temat: Re: Awaria turbo diesla
    Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "LEPEK" <n...@n...net> wrote in message
    news:ja4v99$a65$1@inews.gazeta.pl...
    > Chciałbym cię zobaczyć mistrzu, jak odkręcasz ten przewód w silniku wkręconym
    > na 7 krpm z łbem pod maską zastanawiając się czy najpierw dostaniesz korbą
    > między oczy, czy może wcześniej chlapnie ci płonącym olejem. Oj, chciałbym...

    ja to podałem jako teoretyczną możliwość nie po to mam klapę gaszącą na dolocie
    zeby odkręcac wąż od turbo, poza tym jaki płonący olej o czym ty piszesz
    przykładasz kawał szmaty żeby cię nie ochlapało i odkręcasz śrubę, wiadomo że w
    kłębach dymu jak na niektórych filmikach to juz za wiele nie zrobisz ale bez
    przesady taki silnik nie wybucha w minutę...

    Pzdr
    Piotrek