  • Data: 2011-11-19 12:37:37
    Temat: Re: Awaria turbo diesla
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Juz napisalem, a ze pmsowi teoretycy glowkuja dalej...
    > A w manualu to zdusic na biegu.

    troche mi szkoda testowac na moim dieslu bo mam nowe sprzeglo, ale w
    przypadku starszych sprzegiel (czyli nie slizga sie podczas normalnej
    eksploatacji ale juz blizej mu do konca niz do poczatku) muslisz ze na
    5tym biegu to dobry pomysl?

    ja myslalem raczej zeby strzelic z 2ki i gdy sprzeglo sie zasprzegli
    (czyli bedzie dzialal opor statyczny a nie dynamiczny) dopiero wtedy
    deptac hamulce (minus - trzeba miec te 100m luzu przed samochodem).

    nie lepiej tak?