-
Data: 2011-11-18 22:13:13
Temat: Re: Awaria turbo diesla
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
>>>>>>> Niby czym?
>>>>>>> Piszemy o sytuacji awaryjnej, nie warsztatowej.
>>>>>> Jakas szmata... chociazby ta co masz na sobie ;>
>>>>> Wessana zostanie i zmielona.
>>>> Zatrzyma się na filtrze powietrza.
>>> wlot filtra powietrza zazwyczaj jest dosc trudno dostepny...
>> To jakie inne miejsce dolotu można szybko zatkać szmatą?
>
> żadne trzeba ściągnąć jakąs rurę ale to wszystko zależy od konkretnego
> silnika w moim aucie mam klapę gaszącą przed kolektorem dolotowym więc
> wystarczy ze pociągnę za siłownik ręka zeby ją zamknąc jeśli sama nie
> zadział jak wyłączę zapłon. Zatykania dolotu bym nie próbował z obawy
> przed wciągnięciem czegoś do turbiny (a zatkanie przed filtrem w tak
> krókim czasie i ekstremalnych warunkach graniczy z niemożliwością. Ale
> jak pisałem ile silników tyle możliwości ja nawet przewód od smarowania
> turbo byłbym w stanie odkręcić bo mam go w dość dostępnym miejscu przy
> filtrze oleju i podstawowe klucze wożę zawsze ze sobą. Najważniejsze w
> tym wszystkim to nie spanikować bo najgorsze w takiej sytuacji jak
> silnik ci wyje na maksa i dym wali jak z lokomotywy umieć zachowac zimną
> krew zamiast stać na poboczu i kręcic filmik komórką... Ostatecznie
> nawet jak zatkamy ten dolot szmatą i coś tam wpadnei w turbinę to straty
> i tak będa nikłe w porównaniu do tego co się stanie jak nic nie
> zrobimy... dlatego warto się przyjrzeć na spokojnie swojemu silnikowi
> zawczasu i ułożyć plan działania na taką sytuację.
Tego nie uczą w salonach samochodowych i na kursach jazdy.
:)
zyga
--
--force --nodeps --all
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.11 22:08 Krzysiek Kielczewski
- 18.11.11 22:14 Zygmunt M. Zarzecki
- 18.11.11 22:17 Zygmunt M. Zarzecki
- 18.11.11 22:20 Zygmunt M. Zarzecki
- 18.11.11 22:24 Zygmunt M. Zarzecki
- 18.11.11 23:26 Krzysiek Kielczewski
- 19.11.11 02:45 X-Man
- 19.11.11 02:52 X-Man
- 19.11.11 02:57 X-Man
- 19.11.11 03:22 X-Man
- 19.11.11 08:02 Karolek
- 19.11.11 10:17 nazgul
- 19.11.11 11:35 X-Man
- 19.11.11 11:39 X-Man
- 19.11.11 12:37 Michał sirapacz Gut
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=