-
Data: 2011-11-15 11:10:53
Temat: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Hello J.F.,
Tuesday, November 15, 2011, 8:52:23 AM, you wrote:
>> RWD w zime:
>> - szybciej niz FWD zrywa przyczepnosc,
> Dyskusujne, chyba ze masz na mysli ze czesciej trzeba sie ratowac
Ale Ty chyba miałeś Ścierrę RWD? Wiesz, że to nie jest typowe w
zachowaniu auto?
>> - do odzyskania przyczepnosci wystarczy ujac gazu i/lub zalozyc
>> lekka kontre, czyli wykonac czynnosci zblizone do naturalnych
>> odruchow czlowieka,
> Nie wystarczy :-(
> No i ciagle trzeba byc czujnym.
Jak się jeździ zimą na starych kartoflakach D-124, to na pewno ;P
>> - bardzo przewidywalny i latwiejszy w prowadzeniu w poslizgach,
> Troszcke bym polemizowal.
Przy poslizgu kół napędzanych?
>> - samochod z FWD jest o wiele trudniejszy do wyprowadzenia z poslizgu,
> Tylko ze w nie nie wpada.
Jak ma niedobór mocy.
>> Poslizg z FWD w zakrecie prowadzi do wypadniecia z trasy lub zjazdu na
>> przeciwlegly pas, czesto konczy sie zderzeniem czolowym z
>> nadjezdzajacym samochodem. Niestety w FWD kola napedowe sa rowniez
>> kolami kierunkowymi.
> Wystarczy naturalny odruch - noga z gazu i hamulec :-)
> Lekko :-)
Jasne. Z podserowności w nadsterowność. Szczególnie jak jeszcze
podczas ratowania się ma się skręcone koła...
>> Ogolnie, posiadajac samochod z RWD nalezy potrenowac kontrolowane
>> uslizgi na osniezonym placu.
> O to to to ..
To zawsze, bez względu na rodzaj napędu. Po pierwszych opadach
ćwiczyć.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.11 11:18 komar
- 15.11.11 12:24 RoMan Mandziejewicz
- 15.11.11 12:55 Deflegmator
- 15.11.11 13:12 RoMan Mandziejewicz
- 15.11.11 13:59 Deflegmator
- 15.11.11 14:22 kamil
- 15.11.11 14:39 Deflegmator
- 15.11.11 14:57 Tengu
- 16.11.11 00:38 scobowski
- 16.11.11 00:30 kkk
- 16.11.11 08:07 ArekM
- 21.11.11 20:46 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:47 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:48 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:49 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A