eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutomat z napędem na tył a zima .....Re: Automat z napędem na tył a zima .....
  • Data: 2011-11-15 14:57:18
    Temat: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
    Od: Tengu <t...@g...wytnij.to.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-11-15 12:24, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello komar,
    >
    > Tuesday, November 15, 2011, 11:18:19 AM, you wrote:
    >
    >>> Poslizg z FWD w zakrecie prowadzi do wypadniecia z trasy lub zjazdu na
    >>> przeciwlegly pas, czesto konczy sie zderzeniem czolowym z
    >>> nadjezdzajacym samochodem. Niestety w FWD kola napedowe sa rowniez
    >>> kolami kierunkowymi. W samochodach z RWD w wiekszosci przypadkow tyl
    >>> zacznie wyprzedzac przod (kola napedowe), przy czym kola kierunkowe w
    >>> poslizgu w dalszym ciagu utrzymuja przyczepnosc z podlozem, co
    >>> gwarantuje sterownosc.
    >> no i zamiast czołówki uderzenie w bok...
    >
    > W FWD po przyhamowaniu w poślizgu podsterownym.
    >

    Na to nie ma reguły - podczas hamowania, samochód zachowa się inaczej w
    zależności od przyczepności, skrętu kół, profilu zakrętu, prędkości itd.
    Poza tym RWD i FWD hamują podobnie (no chyba, że to traktor z hamulcem
    na jedną oś ;)). Zasadnicza różnica jest gdy chcemy przyspieszyć: np. na
    wyjściu z zakrętu.

    --
    Tengu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: