eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutomat z napędem na tył a zima .....Re: Automat z napędem na tył a zima .....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
    Date: Tue, 15 Nov 2011 11:10:53 +0100
    Organization: private
    Lines: 52
    Message-ID: <5...@p...pl>
    References: <4ec0e3e6$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@1...googlegroups.com>
    <7mahve5jreoz$.wwqvwjs9xq8d.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1321351855 2448 87.205.121.39 (15 Nov 2011 10:10:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Nov 2011 10:10:55 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <7mahve5jreoz$.wwqvwjs9xq8d.dlg@40tude.net>
    X-Priority: 3 (Normal)
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    X-User: squadack
    X-Comment-To: J.F.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2413336
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello J.F.,

    Tuesday, November 15, 2011, 8:52:23 AM, you wrote:

    >> RWD w zime:
    >> - szybciej niz FWD zrywa przyczepnosc,
    > Dyskusujne, chyba ze masz na mysli ze czesciej trzeba sie ratowac

    Ale Ty chyba miałeś Ścierrę RWD? Wiesz, że to nie jest typowe w
    zachowaniu auto?

    >> - do odzyskania przyczepnosci wystarczy ujac gazu i/lub zalozyc
    >> lekka kontre, czyli wykonac czynnosci zblizone do naturalnych
    >> odruchow czlowieka,
    > Nie wystarczy :-(
    > No i ciagle trzeba byc czujnym.

    Jak się jeździ zimą na starych kartoflakach D-124, to na pewno ;P

    >> - bardzo przewidywalny i latwiejszy w prowadzeniu w poslizgach,
    > Troszcke bym polemizowal.

    Przy poslizgu kół napędzanych?

    >> - samochod z FWD jest o wiele trudniejszy do wyprowadzenia z poslizgu,
    > Tylko ze w nie nie wpada.

    Jak ma niedobór mocy.

    >> Poslizg z FWD w zakrecie prowadzi do wypadniecia z trasy lub zjazdu na
    >> przeciwlegly pas, czesto konczy sie zderzeniem czolowym z
    >> nadjezdzajacym samochodem. Niestety w FWD kola napedowe sa rowniez
    >> kolami kierunkowymi.
    > Wystarczy naturalny odruch - noga z gazu i hamulec :-)
    > Lekko :-)

    Jasne. Z podserowności w nadsterowność. Szczególnie jak jeszcze
    podczas ratowania się ma się skręcone koła...

    >> Ogolnie, posiadajac samochod z RWD nalezy potrenowac kontrolowane
    >> uslizgi na osniezonym placu.
    > O to to to ..

    To zawsze, bez względu na rodzaj napędu. Po pierwszych opadach
    ćwiczyć.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: