  • Data: 2011-11-15 13:59:35
    Temat: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Warstwa pyłków roślin, kurzu, syfu ze spalin oraz rozpylonego oleju i
    > "wypoconych" lżejszych weglowodorów z asfaltu połączona z wodą tworzy
    > piekielnie śliską emulsję. Dopóki solidny deszcz i przejeżdzające
    > samochody tego nie wypłuczą, jest to morderczo niebezpieczne.

    W dodatku bardzo łatwo to w lecie, przy generalnie dobrej pogodzie,
    zbagatelizować. Ot, taka przejściowa mżaweczka...

    > Dobrze, że w bok Ci nikt nie przyładował...

    Wpadłem w poślizg na zjeździe z S10 w DK1 na jednokierunkowym
    fragmencie drogi. Ale i tak byłem osrany, bo jadący za mna dostawczak
    nie widział, co się ze mną dzieje. Ukształtowanie łuku bardzo ogranicza
    tu widoczność. Szczęśliwie dał radę wyhamować, a ja się też w miarę
    szybko ogarnąłem i opuściłem niebezpieczne miejsce. Teraz już wiem, po
    co postawili tam ograniczenie do 30km/h. :) A w ogóle ten fragment
    trasy zaplanowany jest jakoś bezmyślnie... Trasa z ograniczeniem do
    100, czy nawet 120 i nagle zjazd na 30 km/h. Czy projektant to zrobił
    specjalnie? :) Niezły zonk.

    --
    Deflegmator