-
Data: 2011-11-15 13:59:35
Temat: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
Od: "Deflegmator" <w...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello Deflegmator,
>
> Tuesday, November 15, 2011, 12:55:27 PM, you wrote:
>
> >> Jasne. Z podserowności w nadsterowność. Szczególnie jak jeszcze
> >> podczas ratowania się ma się skręcone koła...
> > Święte słowa. Zaliczyłem coś takiego pół roku temu z powodu
> > niedostosowania prędkości do warunków jazdy. :P Doświadczyłem
> > osobiście, że po pierwszych kroplach deszczu robi się naprawdę
> > ślisko.
>
> Warstwa pyłków roślin, kurzu, syfu ze spalin oraz rozpylonego oleju i
> "wypoconych" lżejszych weglowodorów z asfaltu połączona z wodą tworzy
> piekielnie śliską emulsję. Dopóki solidny deszcz i przejeżdzające
> samochody tego nie wypłuczą, jest to morderczo niebezpieczne.
W dodatku bardzo łatwo to w lecie, przy generalnie dobrej pogodzie,
zbagatelizować. Ot, taka przejściowa mżaweczka...
>
> > Faktycznie trudno taki poślizg opanować - moment przechodzenia w
> > nadsterowność jest w takim przypadaku ciężko uchwytny, w związku z
> > czym kontra kierownicą jest spóźniona i za duża. Na szczęście ledwie
> > musnąłem przodem barierkę energochłonną.
>
> Dobrze, że w bok Ci nikt nie przyładował...
Wpadłem w poślizg na zjeździe z S10 w DK1 na jednokierunkowym
fragmencie drogi. Ale i tak byłem osrany, bo jadący za mna dostawczak
nie widział, co się ze mną dzieje. Ukształtowanie łuku bardzo ogranicza
tu widoczność. Szczęśliwie dał radę wyhamować, a ja się też w miarę
szybko ogarnąłem i opuściłem niebezpieczne miejsce. Teraz już wiem, po
co postawili tam ograniczenie do 30km/h. :) A w ogóle ten fragment
trasy zaplanowany jest jakoś bezmyślnie... Trasa z ograniczeniem do
100, czy nawet 120 i nagle zjazd na 30 km/h. Czy projektant to zrobił
specjalnie? :) Niezły zonk.
--
Deflegmator
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.11 14:22 kamil
- 15.11.11 14:39 Deflegmator
- 15.11.11 14:57 Tengu
- 16.11.11 00:38 scobowski
- 16.11.11 00:30 kkk
- 16.11.11 08:07 ArekM
- 21.11.11 20:46 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:47 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:48 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:49 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:50 Adam Płaszczyca
- 22.11.11 10:24 Tengu
- 22.11.11 12:01 J.F
- 22.11.11 12:11 J.F
- 22.11.11 12:15 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu