-
Data: 2011-11-15 13:59:35
Temat: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
Od: "Deflegmator" <w...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello Deflegmator,
>
> Tuesday, November 15, 2011, 12:55:27 PM, you wrote:
>
> >> Jasne. Z podserowności w nadsterowność. Szczególnie jak jeszcze
> >> podczas ratowania się ma się skręcone koła...
> > Święte słowa. Zaliczyłem coś takiego pół roku temu z powodu
> > niedostosowania prędkości do warunków jazdy. :P Doświadczyłem
> > osobiście, że po pierwszych kroplach deszczu robi się naprawdę
> > ślisko.
>
> Warstwa pyłków roślin, kurzu, syfu ze spalin oraz rozpylonego oleju i
> "wypoconych" lżejszych weglowodorów z asfaltu połączona z wodą tworzy
> piekielnie śliską emulsję. Dopóki solidny deszcz i przejeżdzające
> samochody tego nie wypłuczą, jest to morderczo niebezpieczne.
W dodatku bardzo łatwo to w lecie, przy generalnie dobrej pogodzie,
zbagatelizować. Ot, taka przejściowa mżaweczka...
>
> > Faktycznie trudno taki poślizg opanować - moment przechodzenia w
> > nadsterowność jest w takim przypadaku ciężko uchwytny, w związku z
> > czym kontra kierownicą jest spóźniona i za duża. Na szczęście ledwie
> > musnąłem przodem barierkę energochłonną.
>
> Dobrze, że w bok Ci nikt nie przyładował...
Wpadłem w poślizg na zjeździe z S10 w DK1 na jednokierunkowym
fragmencie drogi. Ale i tak byłem osrany, bo jadący za mna dostawczak
nie widział, co się ze mną dzieje. Ukształtowanie łuku bardzo ogranicza
tu widoczność. Szczęśliwie dał radę wyhamować, a ja się też w miarę
szybko ogarnąłem i opuściłem niebezpieczne miejsce. Teraz już wiem, po
co postawili tam ograniczenie do 30km/h. :) A w ogóle ten fragment
trasy zaplanowany jest jakoś bezmyślnie... Trasa z ograniczeniem do
100, czy nawet 120 i nagle zjazd na 30 km/h. Czy projektant to zrobił
specjalnie? :) Niezły zonk.
--
Deflegmator
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.11 14:22 kamil
- 15.11.11 14:39 Deflegmator
- 15.11.11 14:57 Tengu
- 16.11.11 00:38 scobowski
- 16.11.11 00:30 kkk
- 16.11.11 08:07 ArekM
- 21.11.11 20:46 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:47 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:48 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:49 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:50 Adam Płaszczyca
- 22.11.11 10:24 Tengu
- 22.11.11 12:01 J.F
- 22.11.11 12:11 J.F
- 22.11.11 12:15 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=